Uluslararası standartlara bağlı kalarak ve teknolojiden yardım alarak sizlere her daim kaliteli hizmet vermeyi amaçlıyoruz.
ISO 18295:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı
Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi, uluslararası değerlendirme ve sertifika kuruluşu Kiwa Meyer tarafından yapılan denetim ve değerlendirmeler sonucunda ISO 18295:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı’na layık görülmüştür.
Söz konusu sertifika, Müşteri İletişim Merkezi’mizin standarda uygun kalite yönetim sistemiyle faaliyetlerini sürdürdüğünü belgeler.
Ses Analizi
Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi’nde gerçekleşen tüm görüşmeler Ses Analizi (Speech Analytics) programı ile analiz edilir.
Bankacılık işlemlerinizde yüksek kalite standartları ile hizmet alma ayrıcalığını Kuveyt Türk’te deneyimleyin!