Telefon Bankacılığı işlemlerinde dikkat etmeniz gereken konuları Kuveyt Türk farkıyla anında öğrenin!
Telefon Bankacılığı İşlemlerinde Dikkat Edilmesi Gerekenler
- Güvenlik adımlarında, bankamızda kayıtlı bilgilerinizin doğrulaması yapılır. Bu nedenle bilgilerinizin güncel olması önemlidir.
- Telefon Bankacılığı işlemlerinde kullandığınız müşteri numaranızı ve Tek Şifre’nizi kimseyle paylaşmayın.
- Şifrenizi herhangi bir yere yazmayın, bilgisayar veya tarayıcıya kaydetmeyin.
- Kendinizin ya da yakınlarınızın doğum günü, evlilik yıldönümü, telefon numarası, tuttuğunuz takımın kuruluş yılı gibi kolay tahmil edilebilecek gün ve tarihleri şifre olarak kullanmayın.
- Şifrenizi aynı veya birbirini takip eden rakamlardan oluşturmayın.
- Telefon Bankacılığı üzerinden hizmet alırken kullanacağınız şifreyi telefona tuşlayarak girin. Şifrelerinizin sözlü veya yazılı talep edilmesi durumunda kesinlikle bilgi vermeyin, görüşmenizi derhal sonlandırıp konu hakkında bankamızı bilgilendirin.
- İşlemlerinizin gizliliğini ve güvenliğini sağlayan Tek Şifre’nizi, Kuveyt Türk müşteri temsilciniz dahil olmak üzere kimse bilemez.
- Başkalarına ait veya kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapacaksanız, aradığınız numarayı kendiniz tuşlayın. Numarayı doğru çevirip çevirmediğinizi mutlaka kontrol edin. Görüşme sonrasında, tuşladığınız şifrelerinizin telefon hafızasına alınmadığından emin olun.
- Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi üzerinden gerçekleştirdiğiniz her işlemin ses kaydı tutulur. İşlem kayıtlarınız, müşteri gizliliğinin korunması kapsamında güvenli bir şekilde saklanır.
- Telefon Bankacılığı kapsamında yapacağınız işlemler öncesinde, müşteri temsilcimiz güvenliğiniz için size bankamızda kayıtlı kişisel bilgilerinizden bazılarını sorar.
Bankacılık işlemlerinizi güvenle gerçekleştirmek için Kuveyt Türk’ün sunduğu hizmet kanallarını tercih edin!