İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Mobil Şube'yi kimler kullanabilir?

iOS 8.4 ve üstü bir iPhone, Android 4.1 üzeri bir telefon sahibi, internet bankacılığı şifresi olan bireysel ve kurumsal müşterilerimiz kullanabilir.

Mobil Şube'yi nasıl indirebilirim?

2848’e MOBIL yazıp göndererek gelen SMS’teki linkten uygulamayı hemen indirebilirsiniz.

iOS kullanıcısı iseniz ücretsiz olarak App Store’dan indirmek için buraya tıklayınız

Android kullanıcısı iseniz ücretsiz olarak Google Play'den indirmek için buraya tıklayınız.

Mobil Şube’yi cep telefonuma indirdikten sonra nasıl kullanabilirim?

Mobil Şube’yi yüklediğinizde cep telefonunuza gelen SMS ile bir defaya mahsus olmak üzere bir doğrulama yapmanız gerekmektedir. Daha sonraki girişlerinizi sadece burada belirlediğiniz PIN ile yapabilirsiniz.

Giriş için kullanacağım şifremi nasıl belirleyeceğim?

Kullanacağınız şifre bilgisi İnternet Şube'de kullandığınız şifredir. İnternet şube şifresi almak için 444 0 123 numaralı Çağrı Merkezimiz ile temasa geçebilirsiniz.

Kurumsal müşterilerimiz için şifre işlemleri yalnızca şubelerimizde yapılabilmektedir.

Kullanıcı adı nedir?

Kullanıcı adı kurumsal müşterilerin yetkililerine verilen isimlerdir.

Cep Telefonumu değiştirdiğimde Mobil Şube’yi terkar nasıl aktive edebilirim?

Cep telefonu değişikliklerinde Mobil Şube’yi yeniden indirip, tekrar aktive etmeniz gerekmektedir. Aktive etme adımları hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

Şifrenizi unutmanız durumunda 444 0 123 numaralı Çağrı Merkezimiz ile temasa geçerek, gerekli güvenlik doğrulamalarını yaptıktan sonra yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.

PIN’imi unuttum ne yapabilirim?

Mobil Şube'de yer alan PIN'i Unuttum menüsü yardımıyla gerekli güvenlik doğrulamalarını yaptıktan sonra yeni bir PIN oluşturabilirsiniz.

PIN’imi nasıl değiştirebilirim?

Mobil Şube'de yer alan PIN Değiştir menüsü yardımıyla PIN'inizi değiştirebilirsiniz.

Mobil Şube bankacılık işlemleri için güvenli midir?

Mobil Şube'de Kuveyt Türk'ün geliştirdiği yeni nesil güvenlik sistemi Mobil Onay alt yapısı kullanılmaktadır. İşlemlerinizi güvenle yapabilir ve güvenlik ile ilgili daha detaylı bilgi almak için Mobil Güvenlik sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Mobil Şube’yi kullandığımda GSM operatörüme ücret öder miyim?

Mobil Şube’yi kullanımınızdan dolayı oluşan data bağlantısı, operatörünüz tarafından mevcut tarifeniz çerçevesinde ücretlendirilir.

Uygulamayı indirirken alınan izinler nelerdir?

iOS ve Android işletim sistemi kullanılan cihazlarda, Mobil Şube'nin belli fonksiyonları için bazı izinler istenmektedir.

Uygulamanın cihazınızdan istediği izinler ve açıklamaları:

Kişiler (Telefon Rehberi) : GSM TL Yükle gibi ekranlarda telefon numarasını elle girmek yerine telefon rehberinden ekleyebilmeniz için gerekmektedir.

Konum: En Yakın Kuveyt Türk bilgilerinin görüntülenebilmesi ve yol tarifi özelliğinin kullanılabilmesi için gerekmektedir.

SMS Erişim: Doğrulama kodu girilmesi gereken alanlara, gönderilen SMS içindeki kodun okunarak otomatik eklenebilmesi için gerekmektedir. (Sadece Android İşletim Sistemleri)

Telefon: En Yakın Kuveyt Türk ekranındaki telefon numaraları ve Çağrı Merkezi gibi uygulama içindeki numaraları tek dokunuşla arayabilmeniz için gerekmektedir.

Kamera, Fotoğraf / Galeri ve Diğer Dosyalar: Uygulama içinde fotoğraf çekme, fotoğraf veya doküman ekleme gerektiren işlemleri gerçekleştirebilmeniz için gerekmektedir.

Kablosuz İletişim (WiFi) Bilgileri: İnternet bağlantınız olmadığında uyarı verilebilmesi için gerekmektedir.

Cihaz Kimliği ve Çağrı Bilgileri: Güvenlik sebebiyle, uygulamaya hangi cihaz üzerinden erişim sağlandığının belirlenmesi için gerekmektedir.

Diğer: Uygulamanın arka planda çalışması, ağ bağlantılarını görüntüleme, uygulama kısayolunun eklenmesi, Google hizmet yapılandırmasının okunması, internet kullanımında tam yetki ve titreşim kontrolü izni de uygulamanın çalışması için gerekmektedir.

Kullanıcı adı nedir?

Kullanıcı adı kurumsal müşterilerin yetkililerine verilen isimlerdir.

Cep Telefonum SIM Bloke Oldu. Blokeyi Nasıl Kaldırabilirim?

SIM kart bloke kaldırma işlemini müşterilerimiz Çağrı Merkezi aracılığıyla ve internet site üzerinden yapabilirler. Fiziksel olarak SIM kartın değişmesine sebep olan herhangi bir durumda SIM kart bloke olur. Müşterimizin Mobil/İnternet şubeye girebilmek veya bankamıza ait kartıyla 3d secure işlem yapabilmek için bu blokenin kaldırılması gerekir. Müşteri eğer 90 gün boyunca bankamızla SMS alımı gerektiren hiçbir temasta bulunmazsa, bloke BDDK gereği kendiliğinden kaldırılır. SIM bloke kaldırılabilmesi için müşterimizin kimlik ve kart bilgilerini kullanmalıdır. SIM Kart bloke kaldırılması için tıklayınız.

Mobil Şube

Kuveyt Türk Mobil Şube'yi
hemen yüklemek için