Arama Yapın

Genel Özellikler

Genel Özellikler

Özel eğitim almış personelimizin görev aldığı Müşteri İletişim Merkezi'mizi tüm detaylarıyla tanıyabilirsiniz.

Dünyanın neresinde olursanız olun, Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla 365 gün ihtiyaç duyduğunuz desteğe rahatça ulaşabilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi ile Nasıl İrtibat Kurabilirsiniz?

Kuveyt Türk müşterisi olarak 7 gün 24 saat 444 0 123’ü arayarak Müşteri İletişim Merkezi ile irtibat kurabilirsiniz.

Yurt dışında mı yaşıyorsunuz? O halde +90 444 0 123 numaralı hattı arayarak deneyimli müşteri temsilcilerimizden destek alabilirsiniz.

Müşteri iletişim Merkezi Hizmet Özellikleri

  • Kocaeli Bankacılık ve Yaşam Üssü, Ankara Balgat DRC ve Çağrı Akademi, Konya Çağrı Akademi, İzmir Çağrı Akademi olmak üzere 4 farklı lokasyonda görevli temsilcilerimizden hizmet alabilirsiniz.
  • Müşteri temsilcilerimiz ile Türkçe, Arapça ve İngilizce dillerinde iletişim kurabilirsiniz.
  • Müşteri temsilcimize şifre ile bağlanıp şubeye gitmeden birçok bankacılık işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
  • 444 0 123 üzerinden yapacağınız görüşme, operatörünüzün 444’lü hatlar ile ilgili tarifesine göre ücretlendirilir.

Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi Hizmet Politikamız

Kurumumuzu sizlere karşı en iyi şekilde temsil ederek kurallar çerçevesinde güvenli ve interaktif bir ortamda kaliteli hizmet vermek, müşteri memnuniyeti sağlamak en önemli önceliğimizdir.

Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi’nde görevli personelimiz ayrıca kurumumuzu müşterilerine karşı en mükemmel şekilde temsil etmeyi amaçlar.

Sektörde müşterilerine en iyi hizmet veren Müşteri İletişim Merkezi olmak, kurumsal vizyonumuzun ana hatlarını oluşturur.

Bankacılık işlemlerinizde kesintisiz ve profesyonel desteğe 7/24 ulaşmak için siz de hemen Kuveyt Türklü olun!