Kuveyt Türk Mobil Şube, para transferinden fatura ödemeye, kıymetli maden ve döviz işlemlerinden hisse alım satımına kadar birçok bankacılık işlemini dilediğiniz her yerde, işlem ücreti ödemeden kolayca yapmanızı sağlar.

Mobil Şube’yi Nasıl İndirebilirim?

  • 2848'e MOBIL yazıp göndereceğiniz mesaja gelecek cevapta yer alan linki kullanarak,
  • iOS işletim sistemi kullanıyorsanız App Store, Android işletim sistemi kullanıyorsanız Google Play’de “Kuveyt Türk” olarak arama yaparak,
  • Kuveyt Türk İnternet Şube’den saniyeler içerisinde indirebilirsiniz.

Mobil Şube’yi Destekleyen Telefon ve Cihazlar Nelerdir?

iOS 8.4 ve üstü iPhone modelleri, Android 4.1 üzeri akıllı telefon modelleri sahibi olup, internet bankacılığı şifresi olan bireysel ve kurumsal tüm Kuveyt Türk müşterileri Mobil Şube'yi kullanabilir.

Mobil Şube’de Neler Yapılabilir?

Kuveyt Türk Mobil Şube'yi kullanarak birçok bankacılık işlemini 7/24 gerçekleştirebilirsiniz.

Mobil Şube’yi Kullanırken

  • Dolandırıcılık faaliyetlerine karşı dikkatli olunuz.
    • Kuveyt Türk, müşterilerine yalnızca bilgilendirme amaçlı SMS ve E-posta gönderir, müşterilerinden herhangi bir bilgi talebinde bulunmaz. Böyle bir durumla karşılaşmanız halinde 444 0 123 / 0850 251 0 123 Çağrı Merkezi'ni arayarak bilgilendirmede bulunabilirsiniz.
  • Şifre, PIN ve Gizli Kelime seçerken lütfen aşağıdaki maddeleri göz önünde bulundurunuz:
    • Farklı şifre kullanmaya özen gösteriniz.
    • Kişisel bilgilerinizi Şifre, Parola, PIN veya Gizli Kelime olarak kullanmayınız, karmaşık şifreler kullanınız.
    • Mobil Şube bilgilerinizi kolay ulaşılabilir ve başkasının eline geçebilir şekilde herhangi bir yerde bulundurmayınız.
  • Özel bilgilerinizi başkaları ile paylaşmayınız.
  • Anti virüs programlarının bilgisayarınızda kurulu ve güncel olmasına dikkat ediniz.
  • Kaynağından emin olmadığınız adresler üzerinden size gönderilen içerikleri açmayınız.
  • Cep telefonunuzun sizden başka biri tarafından kullanılamaması için tuş kilidi kullanınız.
  • Mobil Şube uygulaması herhangi bir aktif işlem yapılmadığı takdirde güvenliğiniz için 500 saniye içinde oturumunuzu sonlandırır. Uygulama açık durumdayken başkalarının erişebileceği yerlere telefonunuzu bırakmayınız.

Yardımcı Güvenlik Bilgileri

Kuveyt Türk'ün Mobil Şube güvenliği için aldığı önlemler ve geliştirdiği ek fonksiyonlar şöyle:

Güvenli İmzalama: Mobil Şube'de VeriSign SSL (Secure Socket Layer) sertifikalama yöntemleri kullanılır. Ayrıca uygulama, VeriSign ile imzalanır.

İşlem Limitleri: Mobil Şube işlem limitleriniz ilk kullanımızda standart İnternet Şube limitleri ile aynı olacak şekilde tanımlanır. İşlem limitinizi Mobil Şube'ye özel azaltmak için İnternet Şube veya 444 0 123 / 0850 251 0 123 Çağrı Merkezi ile; yükseltmek için ise şubenizle irtibata geçebilirsiniz.

Zaman Kontrolü: İnternet Şube’den sizin belirlediğiniz zaman aralığında işlem yapma yetkisi özelliği tanımlayarak bu saatler dışında Mobil Şube'deki işlemleri kullanıma kapatabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 / 0850 251 0 123 Çağrı Merkezi veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.

Mobil Şube'yi kimler kullanabilir?

iOS 8.4 ve üstü bir iPhone, Android 4.1 üzeri bir telefon sahibi, internet bankacılığı şifresi olan bireysel ve kurumsal müşterilerimiz kullanabilir.

Mobil Şube'yi nasıl indirebilirim?

2848’e MOBIL yazıp göndererek gelen SMS’teki linkten uygulamayı hemen indirebilirsiniz.

iOS kullanıcısı iseniz ücretsiz olarak App Store’dan indirmek için buraya tıklayınız

Android kullanıcısı iseniz ücretsiz olarak Google Play'den indirmek için buraya tıklayınız.

Mobil Şube’yi cep telefonuma indirdikten sonra nasıl kullanabilirim?

Mobil Şube’yi yüklediğinizde cep telefonunuza gelen SMS ile bir defaya mahsus olmak üzere bir doğrulama yapmanız gerekmektedir. Daha sonraki girişlerinizi sadece burada belirlediğiniz PIN ile yapabilirsiniz.

Giriş için kullanacağım şifremi nasıl belirleyeceğim?

Kullanacağınız şifre bilgisi İnternet Şube'de kullandığınız şifredir. İnternet şube şifresi almak için 444 0 123 numaralı Çağrı Merkezimiz ile temasa geçebilirsiniz.

Kurumsal müşterilerimiz için şifre işlemleri yalnızca şubelerimizde yapılabilmektedir.

Kullanıcı adı nedir?

Kullanıcı adı kurumsal müşterilerin yetkililerine verilen isimlerdir.

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

Şifrenizi unutmanız durumunda 444 0 123 numaralı Çağrı Merkezimiz ile temasa geçerek, gerekli güvenlik doğrulamalarını yaptıktan sonra yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.

PIN’imi unuttum ne yapabilirim?

Mobil Şube'de yer alan PIN'i Unuttum menüsü yardımıyla gerekli güvenlik doğrulamalarını yaptıktan sonra yeni bir PIN oluşturabilirsiniz.

PIN’imi nasıl değiştirebilirim?

Mobil Şube'de yer alan PIN Değiştir menüsü yardımıyla PIN'inizi değiştirebilirsiniz.

Mobil Şube bankacılık işlemleri için güvenli midir?

Mobil Şube'de Kuveyt Türk'ün geliştirdiği yeni nesil güvenlik sistemi Mobil Onay alt yapısı kullanılmaktadır. İşlemlerinizi güvenle yapabilir ve güvenlik ile ilgili daha detaylı bilgi almak için Mobil Güvenlik sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Mobil Şube’yi kullandığımda GSM operatörüme ücret öder miyim?

Mobil Şube’yi kullanımınızdan dolayı oluşan data bağlantısı, operatörünüz tarafından mevcut tarifeniz çerçevesinde ücretlendirilir.

Uygulamayı indirirken alınan izinler nelerdir?

iOS ve Android işletim sistemi kullanılan cihazlarda, Mobil Şube'nin belli fonksiyonları için bazı izinler istenmektedir.

Cihazınızdan istenen izinler ve izin gerektiren fonksiyonlar şunlardır:

Kişiler: GSM TL Ödeme menüsünde telefon rehberinize erişim için kullanıyoruz.

Konum: En yakın Kuveyt Türk Şubesi bölümünde etrafınızdaki Şube ve ATM’leri bulmak ve yol tarifi almak için kullanıyoruz.

SMS: Aktivasyon işlemlerinde size gönderilen SMS'lerdeki doğrulama kodlarını almak için kullanıyoruz. (Android)

Telefon: En yakın şube, müşteri hizmetleri gibi uygulama içindeki numaraları aramak için kullanıyoruz.

Fotoğraflar / Medya ve Diğer Dosyalar: Uygulama içinde güvenlik onayları, tanıtım rehberi onayı, profil resmi güncelleme, favori hisseler gibi tercih ettiğiniz işlemleri kaydetmek ve okumak için kullanıyoruz.

Kablosuz İletişim Bilgileri: İnternet bağlantınız olmadığında veya bağlantınız koptuğunda uyarı mesajı vermek için kullanıyoruz.

Cihaz Kimliği ve Çağrı Bilgileri: Uygulamaya hangi cihaz üzerinden erişim sağlandığını anlamak için kullanıyoruz.

Diğer: Bu kısımda kullanılan izinler uygulamanın sürekli çalışması, ağ bağlantılarını görüntüleme ve cihazın uyku moduna geçmesini önleme, uygulamanın kısa yolunun koyulması, Google hizmet yapılandırmasının okunması, internet kullanımında tam yetki ve titreşim kontörlü için kullanılmaktadır.