Kuveyt Türk Mobil Şube, para transferinden fatura ödemeye, kıymetli maden ve döviz işlemlerinden hisse alım satımına kadar birçok bankacılık işlemini dilediğiniz her yerde, işlem ücreti ödemeden kolayca yapmanızı sağlar.

Henüz Kuveyt Türk müşterisi değilseniz, Kuveyt Türk Mobil Şube ile dakikalar içerisinde hesap açabilir ve Kuveyt Türk’ün güvenilir bankacılığı ile tanışabilirsiniz.

Mobil Şube’yi Nasıl İndirebilirim?

  • 2848'e MOBIL yazıp göndereceğiniz mesaja gelecek cevapta yer alan linki kullanarak,
  • iOS işletim sistemi kullanıyorsanız App Store, Android işletim sistemi kullanıyorsanız Google Play’de “Kuveyt Türk” olarak arama yaparak,
  • Kuveyt Türk İnternet Şube’den saniyeler içerisinde indirebilirsiniz.

Mobil Şube’yi Destekleyen Telefon ve Cihazlar Nelerdir?

iOS 7.0 ve üstü iPhone modelleri, Android 4.0 üzeri akıllı telefon modelleri sahibi olup, internet bankacılığı şifresi olan bireysel ve kurumsal tüm Kuveyt Türk müşterileri mobil şubeyi kullanabilir.

Mobil Şube’de Neler Yapabilirim?

Kuveyt Türk Mobil Şube, geniş işlem setiyle bankacılığı 7/24 ayağınıza getiriyor.

Mobil Şube’yi Kullanırken

  • Kuveyt Türk Katılım Bankası'ndan geldiğini iddia eden e-posta adreslerine dikkat ediniz. Kuveyt Türk sadece bilgilendirme amaçlı e-posta gönderir ve sizden herhangi bir bilgi istemez. Böyle bir durumda 444 0 123 / 0850 251 0 123 Çağrı Merkezi'ne bilgilendirme yapınız.
  • Dolandırıcılık faaliyetlerine karşı dikkatli olunuz.
  • İnternet Şifre, Parola ve Gizli Kelime seçerken lütfen aşağıdaki maddeleri göz önünde bulundurunuz:
    • Farklı şifre kullanmaya özen gösteriniz.
    • Kişisel bilgilerinizi Şifre, Parola veya Gizli Kelime olarak kullanmayınız, karmaşık şifreler kullanınız.
    • Mobil Şube bilgilerinizi kolay ulaşabilir ve başkasının eline geçebilir şekilde cüzdanınızda ve bilgisayarınızda saklamayınız veya özel bir yere not etmeyiniz.
  • Özel bilgilerinizi gizli tutunuz.
  • Cep telefonunuzu virüslere ve benzeri programlara karşı koruyunuz. Anti virüs programlarının bilgisayarınızda kurulu ve güncel olmasına dikkat ediniz.
  • Cep telefonunuzun sizden başka biri tarafından kullanılamaması için telefon açılış şifresi ve tuş kilidi kullanınız.
  • Mobil Şube uygulaması herhangi bir aktif işlem yapılmadığı takdirde güvenliğiniz için 500 saniye içinde oturumunuzu sonlandırır. Uygulama açıkken başkalarının erişebileceği yerlere telefonunuzu bırakmayınız.

Yardımcı Güvenlik Bilgileri

Kuveyt Türk Mobil Şube’nin güvenliğiniz için geliştirdiği ek fonksiyon ve önlemler şöyle:

Güvenli İmzalama: Kuveyt Türk Mobil Şube'de VeriSign SSL (Secure Socket Layer) sertifikalama yöntemleri kullanılır. Ayrıca uygulama, VeriSign ile imzalanır.

İşlem Limitleri: Mobil Şube işlem limitleriniz ilk kullanımızda standart İnternet Şube limitleri ile aynı olacak şekilde tanımlanır. İşlem limitinizi Mobil Şube'ye özel azaltmak için İnternet Şube veya 444 0 123 / 0850 251 0 123 Çağrı Merkezi ile; yükseltmek içinse şubenizle irtibata geçebilirsiniz.

Zaman Kontrolü: İnternet Şube’ye sizin belirlediğiniz saat aralığında işlem yapma yetkisi özelliği tanımlayarak bu saat aralığı dışında Mobil Şube'deki işlemleri kullanıma kapatabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 / 0850 251 0 123 Çağrı Merkezi veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.

Mobil Şube uygulamasını kimler kullanabilir?

iOS 7.0 ve üstü bir iPhone, Android 4.0 üzeri bir telefon sahibi, internet bankacılığı şifresi olan bireysel ve kurumsal müşterilerimiz mobil şubeyi kullanabilir.

Mobil Şube uygulamasını nasıl indirebilirim?

2848’e MOBIL yazıp göndererek gelen SMS’teki linkten uygulamayı hemen indirebilirsiniz.

iPhone kullanıcısı iseniz ücretsiz olarak App Store’dan indirmek için buraya, Android bir cihaz kullanıcısı iseniz Google Play'den ücretsiz indirmek için buraya tıklayınız.

Mobil Şube’yi cep telefonuma indirdikten sonra nasıl kullanabilirim?

Mobil Şube’yi telefonunuza yüklediğinizde cep telefonunuza gelen SMS ile bir defaya mahsus olmak üzere bir doğrulama yapmanız gerekmektedir. Daha sonraki girişlerinizi sadece burada belirlediğiniz PIN ile yapabilirsiniz.

Giriş için kullanacağım şifremi nasıl belirleyeceğim?

Kullanacağınız şifre bilgisi İnternet Şube'de kullandığınız şifredir. Eğer internet şube şifreniz yoksa bireysel müşterilerimiz 444 0 123 Çağrı Merkezimizi arayarak veya şubemizden şifre alabilir. Kurumsal müşterilerimiz şifre işlemi için sadece şubelerimizi kullanabilirler.

Kullanıcı adı nedir?

Kullanıcı adı kurumsal müşterilerin yetkililerine verilen isimlerdir.

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

Şifrenizi unutmanız durumunda 444 0 123 Çağrı Merkezi veya şubelerimiz ile temasa geçerek yeni bir şifre belirlemeniz gerekmektedir.

PIN’imi unuttum ne yapabilirim?

“Tekrar Aktive Et” menüsün yardımıyla yeni bir PIN oluşturabiliriz.

Mobil Şube bankacılık işlemleri için güvenli midir?

Mobil Şube uygulamasında Kuveyt Türk geliştirdiği yeni nesil güvenlik sistemi Mobil Onay alt yapısı kullanılmaktadır. İşlemlerinizi güvenle yapabilir ve güvenlik ile ilgili daha detaylı bilgi almak için Mobil Güvenlik sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Mobil Şube’yi kullandığımda GSM operatörüme ücret öder miyim?

Mobil Şube’yi kullanımınızdan dolayı oluşan data bağlantısı, operatörünüz tarafından mevcut tarifeniz çerçevesinde ücretlendirilir.

Uygulamayı indirirken alınan izinler nelerdir?

iOS, Android ve Windows işletim sistemi kullanan cihazlarda Mobil Şube, Altın Gönder ve diğer uygulamalarımızda bulunan belli fonksiyonlar için bazı izinler istenmektedir.

Uygulamalarımızda cihazınızdan istenen izinler ve iznin gerektiği fonksiyonlar şunlardır:

Kişiler: Bu izni GSM TL Ödeme menüsünde telefon rehberinize erişim için kullanıyoruz.

Konum: En yakın Kuveyt Türk bölümünde etrafınızdaki şube ve ATM’leri bulmak ve yol tarifi almak için kullanıyoruz.

SMS: Bu izni aktivasyon işlemlerinde size gelen SMS’ler arasında Kuveyt Türk’ ten gelen doğrulama kodlarını almak için kullanıyoruz. (Android)

Telefon: En yakın şube, müşteri hizmetleri gibi uygulama içindeki numaraları aramak için kullanıyoruz.

Fotoğraflar / Medya ve Diğer Dosyalar: Uygulama içinde güvenlik onayları, tanıtım rehberi onayı, favori hisseler gibi tercih ettiğiniz işlemleri kaydetmek, okumak için kullanıyoruz.

Kablosuz İletişim Bilgileri: Bu izni internet bağlantınız olmadığında veya koptuğunda uyarı vermek için kullanıyoruz.

Cihaz Kimliği ve Çağrı Bilgileri: Hangi cihazlar ile uygulamanın kullanıldığını anlamak için kullanıyoruz.

Diğer: Bu kısımda kullanılan izinler uygulamanın sürekli çalışması, ağ bağlantılarını görüntüleme ve cihazın uyku moduna geçmesini önleme, uygulamanın kısa yolunun koyulması, Google hizmet yapılandırmasının okunması, internet kullanımında tam yetki ve titreşim kontörlü için kullanılmaktadır.