İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Güvenli İmzalama

Dış uygulamalar ile Kuveyt Türk, VeriSign SSL (Secure Socket Layer) sertifikalama yöntemleri kullanarak iletişim sağlar.

İşlem Limitleri

Dış uygulamalar için işlem limitleriniz, Mobil Şube limitleri ile aynı olacak şekilde tanımlanmaktadır. Dış uygulamalara özel olarak işlem limitinizi azaltmak veya artırmak için 444 0 123 / 0850 251 0 123 Çağrı Merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

Müşterimizin Sorumlulukları

  • Kuveyt Türk API Market web sitesinde yayınlanan Kuveyt Türk API’lerini kullanan dış uygulamalar listesinde olmayan uygulamaları kullanmayınız.
  • Kuveyt Türk Katılım Bankası'ndan geldiğini iddia eden e-posta adreslerine dikkat ediniz. Kuveyt Türk sadece bilgilendirme amaçlı e-posta göndermektedir. Sizden herhangi bir bilgi istememektedir. Böyle bir durumla karşılaşmanız halinde 444 0 123 / 0850 251 0 123 Çağrı Merkezimizi arayarak bildiriniz.
  • Dolandırıcılık faaliyetlerine karşı dikkatli olunuz.
  • Şifre seçerken aşağıdaki maddeleri göz önünde bulundurunuz:
    • Daha önceden kullanmadığınız bir şifre kullanmaya özen gösteriniz.
    • Kişisel bilgilerinizi şifre olarak kullanmayınız, karmaşık şifreler kullanınız.
    • Dış uygulama ve şifre bilgilerinizi, kolay ulaşılabilir ve başkasının eline geçebilir şekilde cüzdanınızda ve bilgisayarınızda saklamayınız veya bir yere not etmeyiniz.
  • Özel bilgilerinizi gizli tutunuz.
  • Bilgisayarınızı ve cep telefonunuzu, virüslere ve benzeri programlara karşı koruyunuz. Antivirüs programlarının kurulu ve güncel olmasına dikkat ediniz.
  • Bilgisayarınızda kişisel güvenlik duvarı (firewall) yazılımının kurulu olması güvenliğiniz için önemli bir unsurdur.
  • İnternet kafeden, yabancı veya güvenmediğiniz bilgisayardan Kuveyt Türk’ün destek verdiği dış uygulamalara giriş yapmayınız.
  • Web tarayıcılarınızı güncel tutarak güvenliğinizi arttırınız.
  • Cep telefonunuzun sizden başka biri tarafından kullanılamaması için telefon açılış şifresi ve tuş kilidi kullanınız.
  • Dış uygulamalarda oturum kapatılmadığı sürece 24 saat süresince işlem yapılabilir. 24 saat sonunda müşterinin yeniden müşteri girişi yapması gerekir. Uygulama açıkken başkalarının erişebileceği yerlere telefonunuzu bırakmayınız.