Arama Yapın

Bireysel Özel Sağlık Sigortası

.

Bireysel Özel Sağlık Sigortası poliçeniz varsa anlaşmalı özel kurumlarda yatarak ve ayakta tedavi ihtiyaçlarınızı rahatça giderebilirsiniz.

Hayatınızın herhangi bir anında yaşayabileceğiniz sağlık sorunlarına yönelik kapsamlı teminatlar Bireysel Özel Sağlık Sigortası ile Kuveyt Türk’te!

Bireysel Özel Sağlık Sigortası Nedir?

Bireysel Özel Sağlık Sigortası, beklenmedik kazalarda veya hastalık durumlarında seçkin özel hastane ağından faydalanarak en modern yöntemlerle sağlığınızı geri kazanmanızı mümkün kılar.

Bireysel Özel Sağlık Sigortası’na Nasıl Başvurulur?

Hemen Kuveyt Türk Mobil’den kendiniz ve çocuğunuz için Özel Sağlık Sigortasına başvurabilirsiniz. 

  • 18 yaşından büyükseniz dilediğiniz zaman Bireysel Özel Sağlık Sigortası’na başvurabilirsiniz.
  • 18 yaşından küçük çocuğunuz varsa sigorta ettiren olarak onun da Bireysel Özel Sağlık Sigortası avantajlarından faydalanmasını sağlayabilirsiniz.

Bireysel Özel Sağlık Sigortası Özellikleri

  • Bireysel Özel Sağlık Sigortası poliçe geçerlilik süresi 1 yıldır.
  • Katkı primi; yaşınıza, cinsiyetinize, ikamet ettiğiniz kente ve seçtiğiniz pakete göre belirlenir.
  • Doğumun ardından 30 gün içerisinde bebeğinizi poliçenize dâhil edebilirsiniz.
  • 3 yıl boyunca sigortalı olmanız koşulu ile risk analizinin ardından ömür boyu yenileme garantisine hak kazanabilirsiniz.
  • Poliçenizde kendiniz ve aile üyeleriniz için farklı paketler seçebilirsiniz.

Bireysel Özel Sağlık Sigortası Çeşitleri

Bireysel Özel Sağlık Sigortası çeşitlerini Bireysel Özel Sağlık Sigortası listeleme ekranından görüntüleyebilirsiniz.

Bireysel Özel Sağlık Sigortası İçin Hangi Kanallardan Başvuru Yapılabilir?

Bireysel Özel Sağlık Sigortası başvurunuzu hemen Kuveyt Türk Mobil ve Kuveyt Türk şubeleri üzerinden rahatça yapabilirsiniz.

Bütçenizi sarsmadan en kaliteli sağlık hizmetlerinden ihtiyacınız olduğu anda yararlanmak için Bireysel Özel Sağlık Sigortası başvurunuzu hemen gerçekleştirin!

Kuveyt Türk müşterisi değilseniz hemen Kuveyt Türk Mobil’i indirip müşterimiz olabilirsiniz.

Bireysel Özel Sağlık Sigortası Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Bireysel Özel Sağlık Sigortası’ndan bekleme süresi nedir?

Bireysel Özel Sağlık Sigortası’nda bekleme süresi, belirtileri hemen ortaya çıkmayan hastalıklar için uygulanır. Söz konusu hastalıklar ve bekleme süreleri ile ilgili detaylar, poliçe özel şartlarında açıkça belirtilir.

Ömür boyu yenileme garantisi nedir?

Ömür boyu yenileme garantisi, mevcut poliçe planınızda yer alan teminatların ve ödeme limitlerinin sizin aleyhinize değiştirilememesini sağlayan bir haktır.

Bireysel Özel Sağlık Sigortası neleri kapsamaz?

Bireysel Özel Sağlık Sigortası, geçmişten gelen kronik rahatsızlıkları kapsamaz. Ayrıca başvuru aşamasında vereceğiniz beyan doğrultusunda ailevi hastalıklar kapsam dışında tutulabilir veya sürprim uygulanabilir.

Bireysel Özel Sağlık Sigortası primleri her yıl aynı mıdır?

Bireysel Özel Sağlık Sigortası primleri, yıl içerisindeki kullanıma bağlı olarak artabilir ve azalabilir.

Hastane onay süreçlerinde sorun yaşanması durumunda ne yapmam gerekir?

Katılım Emeklilik çağrı merkezi ile 0 (850) 226 0 123  numaralı telefondan iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Poliçem hangi sağlık kuruluşlarında geçerlidir?

Poliçenize dair detaylı bilgi ve geçerli olduğu sağlık kuruluşlarını Katılım Emeklilik çağrı merkezi ile 0 (850) 226 0 123  numaralı telefondan iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.

Özel Sağlık Sigortası yaptırdıktan sonra ne zaman muayene olabilirim?

Bireysel Özel Sağlık Sigortası poliçesi onaylandıktan sonra, poliçede belirtilen bekleme süresine bağlı olarak hemen muayene hizmetlerinden faydalanabilirsiniz. Detaylı bilgi için Katılım Emeklilik çağrı merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

Asistans hizmetlerinden nasıl faydalanabilirim?

Asistans hizmetlerinden, 7/24 Doktorlu Kara Ambulansı ve telefonla tıbbi danışmanlık hizmetlerinden yararlanmak için Katılım Emeklilik çağrı merkezi ile 0850 226 0 123 numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz.

Tazminat talebinde bulunmak için sigorta şirketine iletmem gereken evraklar nelerdir?

Tazminat taleplerinin Katılım Emeklilik şirketine iletilmesi gerekmektedir. Detaylı bilgi için Katılım Emeklilik çağrı merkezi ile 0 (850) 226 0 123  numaralı telefondan iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Tazminat taleplerinde Katılım Emeklilik sigorta şirketine iletilmesi gereken evraklar, yapılan işleme ve duruma göre çeşitlilik gösterir.

  • Doktor muayenelerinde; şikâyet ve tanı belirten doktor raporu ile fatura ya da mali değeri olan yazar kasa fişi,
  • İlaç harcamalarında; reçete aslı (antibiyotik yazılı olan reçeteler için reçete kopyası yeterlidir) İlaç kupürleri, fatura ya da mali değeri olan yazar kasa fişi,
  • Laboratuvar ve görüntüleme gibi tetkik/tahlil harcamalarında ise; şikâyet ve tanı belirten doktor raporu, tetkik talep formu ve tetkik sonuçları fatura ya da mali değeri olan yazar kasa fişi

Poliçemi nasıl iptal edebilirim?

Poliçe iptal talepleriniz için Katılım Emeklilik şirketi ile iletişime geçebilirsiniz. Poliçeniz gün üzerinden iptal edilebilecek olup, poliçe başlangıç tarihinizden itibaren geçen süre ve ödenen toplam tazminat tutarı dikkate alınarak prim iade tutarınız belirlenecektir.

Uygulamayı İndir
QR Kodunu Okut
qr