Arama Yapın

Cep Telefonu Ekran Kırılması Sigortası

ekran kırılması

Cep Telefonu Ekran Kırılması Sigortası ile cep telefonunuzu kullanırken beklenmedik kazalar için endişelenmeyin, telefonunuzu doyasıya kullanmaya devam edin. 

Cep Telefonu Ekran Kırılması Sigortası Teminatları

  • Poliçe süresi olan yıl boyunca 2 kez ücretsiz ekran değişimi 
  • Poliçe kapsamında tüm parçaları orijinal olan cep telefonları teminat altına alınır,
  • Poliçe süresi boyunca hasar gören ekran yine orijinal bir ekran ile değiştirilir.
  • Poliçe süresi 1 yıldır.

Cep Telefonu Ekran Kırılması Sigortası Özellikleri

  • Sigortalı kişi, cihazın sahibi olmalıdır.
  • Sigortalı, Türkiye Cumhuriyeti sınırlarında ikamet etmelidir.
  • Mobil cihaz ekranı, mobil cihazın IMEI'sinin kayıt işlemi ekranında kaydedildiği sırada sağlam ve normal çalışıyor olmalıdır.
  • Kaydedilmiş mobil cihazın tüm parçaları orijinal olmalıdır.
  • Sigorta poliçesinde yer alan prim son ödeme tarihinden önce prim tutarının tamamının ödenmesi gerekmektedir. Primin tamamı sigortacı tarafından tahsil edilmedikçe hasar tazminat ödenmesi yapılmamaktadır.
  • Yalnızca mobil cihaz ekranında oluşabilecek hasarları kapsamaktadır. Mobil cihazın diğer bölgelerinde kaza sonucu meydana gelen hasarlar, sigorta teminatı dışında kalmaktadır.
  • En fazla iki hasar teminat altına alınır.

Sıkça Sorulan Sorular

Cep telefonu nasıl kaydettirilir?

  • Sigortalı kişi tarafından poliçe satın alındıktan sonra, 14 gün içerisinde aktivasyon.cihazkoruma.com.tr adresini ziyaret ederek sigortalı kişi poliçe numarası, e-posta adresi ve cep telefonuna ait IMEI numarası girerek poliçe aktif edilir.
  • Sigortalının, cep telefonunu kaydettirirken herhangi bir ekran tanılama (diagnostic) işlemi yapmasına gerek bulunmamaktadır.
  • Sigortalı, telefonunun arama ekranından *#06# tuşlayarak IMEI numarasını kolayca öğrenebilir.
  • Detaylı bilgi için 444 1 636 numaralı telefondan Neova Sigorta ile irtibata geçebilirsiniz. 

Cep telefonu ekranında hasar oluştuğunda ne yapılmalı?

  • Sigortalı, hasar oluşmasının ardından 14 gün içerisinde poliçe numarası ve e-posta adresi ile hasar.cihazkoruma.com.tr adresinden online olarak hasar bildiriminde bulunabilir. Hasar bildirimi 14 gün sonrasında yapılırsa, talep reddedilebilir veya tazminat tutarından kesinti yapılabilir.
  • Hasar talebinde bulunmak için, yönlendirilme doğrultusunda hasar portalına girişte poliçe numarası ve e-posta adresi gereklidir. E-posta veya iletişim bilgilerindeki değişiklikler, 14 gün içinde bildirilmelidir. Aksi halde, online talep işlemleri yapılamayabilir. Bu değişiklikler, Neova Sigorta’ya 444 1 636 numaralı Destek Hattı’ndan veya hasar.cihazkoruma.com.tr adresinden iletilebilir.
  • Hasar talepleri, teminat süresi içinde yapılmalıdır. Bekleme süresi içinde meydana gelen hasarlara ilişkin talepler reddedilmektedir.

Ekran hasarları nasıl karşılanır?

  • Bildirim aldıktan sonra 5 iş günü içinde bildirim sonrası ne yapılacağına ilişkin tüm yönlendirmeler için sigortalı ile iletişime geçilecektir.
  • Sigortalıdan sahiplik kanıtı talep edilebilir. Talebin karşılanmaması durumunda, hasar talebi kabul edilmeyebilir.

Ekran tamir süreci nasıl işler?

  • Hasar talebi sigorta kapsamına uygun olduğu durumlarda, mobil cihaz yetkili serviste incelenmek üzere yönlendirilir. Yetkili servis, hasarlı cihazın gönderimine dair bilgi ve yönlendirmelerde bulunur.
  • Talebin kabul edilmesi durumunda, cihaz hasarın tespit edildiği tarihten itibaren 30 gün içinde onarılır ve sigortalıya iade edilir. Yetkilendirilmemiş bir servis tarafından yapılan onarımlar, talebin reddedilmesine yol açar.
Uygulamayı İndir
QR Kodunu Okut
qr