Arama Yapın

Şikayet Çözüm Süreci

Şikayet Çözüm Süreci

Müşteri Memnuniyeti Politikamız kapsamında siz müşterilerimizin şikayetleri sistematik bir şekilde gizlilik ilkesine uygun bir şekilde değerlendirilir ve çözüm sonucu en kısa sürede tarafınıza iletilir.

Şube, XTM Merkezi, Müşteri İletişim Merkezi, Sosyal Paylaşım Siteleri, Şikayet Siteleri, Kuveyt Türk İnternet Sitesi, Kuveyt Türk Mobil, Özel Bankacılık İnternet Sitesi, Google Play üzerinden bildirimini ücret ve komisyon ödemeden yapar.

Çağrı merkezi üzerinden yapılan görüşmelerde, görüşme süresine ait ücretler operatör firmanın belirlediği tarife ücretidir.

Müşteriye e-posta / SMS ile talebin alındığı bilgisinin iletilmesi
Gelen talebin karşılanarak değerlendirmeye alınması
Talep konusunun incelenmesi
Çözüm için gerekli şube, Genel Müdürlük birimleri veya müşteri ile irtibata geçilmesi
Araştırma sonucu müşteriye verilecek cevabın hazırlanması
Müşteriye, bildirim yaparken belirttiği dönüş kanalından çözüm sonucunun iletilmesi
Talebin kapatılması