Kuveyt Türk olarak;
- Müşterilerimizden gelen tüm şikayetlerin kayıt altına alınacağını,
- Müşteri segment ayrımı yapılmaksızın şikâyet ile ilgili aynı iş günü kayıt sürecinin başlatılacağını,
- Müşterimiz şikayet konusunda haklı ise şikayetle ilgili iş akış ve süreçlerin iyileştirilmesi için gerekli gözden geçirmelerin yapılacağını,
- Tüm çalışanlarımızın her zaman ve her durumda şikayet ileten müşterimize karşı nazik davranacağını,
- Tüm çalışanlarımızın müşterilerimizden aldıkları şikayetleri Müşteri Memnuniyeti Servisi'ne ileteceklerini,
- En fazla 5 iş günü içinde şikâyet bildiriminde bulunan müşterimize şikayeti konusunda geri bildirimin yapılacağını,
- Bildirim 5 iş günü içerisinde çözülemeyecek nitelikte ise, o zaman müşteriye bildirimi ile ilgilenildiği konusunda bilgi verilmesini,
taahhüt ederiz.