Arama Yapın

Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Müşteri Memnuniyeti Politikamız kapsamında, siz değerli müşterilerimizin şikayetlerini, hassasiyetle inceleyeceğimizin ve kısa sürede çözüm bulabilmek için tüm imkanlarımızı seferber edeceğimizin sözünü veriyoruz.

Kuveyt Türk olarak;

  • Müşterilerimizden gelen tüm şikayetlerin kayıt altına alınacağını,
  • Müşteri segment ayrımı yapılmaksızın şikâyet ile ilgili aynı iş günü kayıt sürecinin başlatılacağını,
  • Müşterimiz şikayet konusunda haklı ise şikayetle ilgili iş akış ve süreçlerin iyileştirilmesi için gerekli gözden geçirmelerin yapılacağını,
  • Tüm çalışanlarımızın her zaman ve her durumda şikayet ileten müşterimize karşı nazik davranacağını,
  • Tüm çalışanlarımızın müşterilerimizden aldıkları şikayetleri Müşteri Memnuniyeti Servisi'ne ileteceklerini,
  • En fazla 5 iş günü içinde şikâyet bildiriminde bulunan müşterimize şikayeti konusunda geri bildirimin yapılacağını,
  • Bildirim 5 iş günü içerisinde çözülemeyecek nitelikte ise, o zaman müşteriye bildirimi ile ilgilenildiği konusunda bilgi verilmesini,

taahhüt ederiz.