İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Siz değerli müşterilerimizden gelen her türlü görüş, öneri ve şikayetler için Müşteri Memnuniyeti Merkezimiz ile hizmetinizdeyiz. Bildirimleriniz en geç 5 iş günü içinde değerlendirilerek tarafınıza bilgi verilecektir.

Kayıp/Çalıntı ve Şüpheli İşlemler İçin: 0850 251 0 123

İletişim Bilgileri

444 3 123
0850 251 3 123
0 (262) 723 49 99
Büyükdere Cad. No: 129/1 34394
Esentepe-Şişli İSTANBUL
  • Google Play ile ilgili görüş, öneri ve şikayetlerinizi musterimemnuniyeti@kuveytturk.com.tr;
  • Özel Bankacılık ile ilgili görüş, öneri ve şikayetlerinizi ktobiletisimformu@kuveytturk.com.tr;
  • İnternet Şube (Bize Yazın Menüsü)
  • Kuveyt Türk Mobil (Bize Yazın Menüsü)
  • Sosyal Medya üzerinden talep, öneri ve şikayetlerinizi ise Twitter; Facebook , Instagram ve Şikayet Var iletebilirsiniz.
  • Müşteri Şikayetleri Hakem Heyet  bilgi broşürü ve Hakem Heyeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.
  • Türkiye Katılım Bankaları Birliği (TKBB) Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti şikayet formu için tıklayınız.
  • Borsa işlemleri dışındaki sermaye piyasası faaliyetlerinden doğan uyuşmazlıkların çözümü için Birlik bünyesindeki Müşteri Uyuşmazlıkları Hakem Heyetine aşağıdaki linkten başvurabilirsiniz.  Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği Hakem Heyeti tıklayınız.
  • Müşteri Memnuniyeti Merkezimiz, hafta içi 08:00-17:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.