İnternet Bankacılığı'na ulaşmak için önce müşteri numarası ve şifre ile giriş yapılır, bir sonraki ekranda parola istenmektedir. Aynı zamanda mobil imza veya parolamatiğini kullanan müşterilerin parola ekranında bu güvenlik uygulamalarından biriyle giriş yapması istenmektedir.
Genel kullanıma açık, internet kafe gibi yerlerde Key Logger niteliğindeki programların bilgisayarlara yüklenmiş olma riskine karşı şifrelerinizin çalınmasını engelleyerek güvenliğinizi sağlar.
Mobil imza, 5070 sayılı Elekronik İmza Kanunu'na göre elektronik ortamlarda ıslak imzaya eş değer kimlik doğrulayan bir servistir. Bu hizmeti Turkcell GSM SIM kartı kullanarak alabilirsiniz. Mobil İmza'yı kısmen ya da tamamen Kuveyt Türk İnternet Şubesi'nde kullanabilirsiniz. Sadece Mobil İmza kullanımlarında parola yerine sadece Mobil İmza kullanılır ve onay gerektiren işlemlerde gizli kelime kullanılmaz. Hem parola hem Mobil İmza kullanımlarında ise İnternet Şube girişinde, parola veya Mobil İmza seçeneklerinden birisi seçilerek giriş işlemi yapılır. Para transferleri onay işlemlerinde ise parola ile giriş yapan kullanıcıya gizli kelime sorulurken, Mobil İmza ile giriş yapan kullanıcının işlemi Mobil İmza ile onaylanır.
İnternet işlem limitlerinizi İnternet Şubesi'nden düşürebilirsiniz. Fakat limit yükseltmek için 444 0 123 Çağrı Merkezi'yle veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.
İnternet Şube veya 444 0 123 Çağrı Merkezi üzerinden IP sınırlaması yaparak internet şubenize belirlediğiniz IP aralığından girilebilmesini sağlayabilirsiniz. Kısıtlamanın eklenmesi ve kaldırılması için internet şube üzerinden Ayarlar -> Kısıtlar menüsünden IP Kısıtlama’ ya gelerek internet şube güvenliğinizi artırabilirsiniz.
İnternet Şube'nizdeki hesaplara sadece izleme yetkisi verip herhangi bir parasal işleme kapatabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 Çağrı Merkezi veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.
İnternet Şubesi'nde yapacağınız para transferi işlemlerinde sadece mevcut tanımlı alıcılarınıza para transferi yapabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 Çağrı Merkezi veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.
İnternet Şubesi'ne sizin belirlediğiniz saat aralığında işlem yapma yetkisi girerek bu saat aralığı dışında İnternet Şubesi'ndeki işlemleri kullanıma kapatabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 Çağrı Merkezi veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.