İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Görme Engelliler İçin

  • Engelsiz Bankacılık kapsamında, engelli müşterilerimizin banka personelinden destek isteyebilecekleri çağrı butonları şubelerimizin giriş kapısında yer almaktadır.
  • Şube giriş kapılarımızdaki Şube Adı ve Çalışma Saatlerimizi gösterir panolar, görme engelli müşterilerimiz için Braille baskılı olarak yeniden düzenlenmiştir. 
  • Şube girişlerine hissedilebilir yürüme yüzeyi uygulayarak görme engelli müşterilerimizin bireysel bankacılık temsilcilerimize yönlendirilmesi sağlanmaktadır.
  • İnternet şube, mobil şube ve web sitemiz ekran okuyucu programlarla uyumlu hale getirilerek, engelli müşterilerimizin bu programlarla hizmetlerimize ulaşabilmeleri sağlanmıştır.
  • Tüm sözleşme ve formlar kurumsal web sitemizde yayımlanarak müşterilerimizin bu sözleşmelere ulaşmaları sağlanmıştır. Engelli müşterilerimize bu sözleşmeleri ekran okuyucu programlar aracılığıyla dinleyebilme imkânı sunulmaktadır.
  • Kısmen görme engelli ve 70+ yaş üzeri müşterilerimizin içerikleri rahat okuyabilmeleri için metni büyültme ve küçültme fonksiyonu web sitemize eklenmiştir.
  • ATM’lerimizde sesli menü hizmeti sunulmaktadır. Bu hizmetle engelli müşterilerimiz bakiye sorgulama, para çekme, para yatırma, kredi kartı borcu sorgulama ve kredi kartı borcu ödeme işlemlerini sesli menü üzerinden gerçekleştirilebilmektedir. Kulaklık girişi yapıldıktan sonra ekran karartılmakta sesli menü hizmeti devreye girmektedir. Kulaklık girişi yanında bulunan düğme ile ses düzeyi ayarlanabilmektedir. Ayrıca ATM'lerimizde bulunan orta tuş, giriş / sil / iptal tuşları görme engelli müşterilerimizin rahat kullanabilmeleri için kabartmalı olarak hizmete sunulmuştur. 
  • İnternet ve Mobil Bankacılık hizmetleri dahilinde gönderilen bilgilendirme ve tek kullanımlık şifre SMS’lerinin, ekran okuyucu programlar tarafından okunabilmesi sağlanmaktadır.
  • Pos cihazlarımızın 5 ve giriş/sil/iptal tuşlarında, görme engelli müşterilerimizin kullanımını kolaylaştırmak üzere kabartma işaretleri kullanılmaktadır.
  • Finansal sonuç doğuran ATM ve pos işlemleri, görme engelli müşterilerimize kısa mesaj ile bildirilmektedir.
  • Yeni kredi kartı şifresi için, müşterilerimiz aranarak şifre alması sağlanmaktadır.