İnternet Şube’de Neler Yapabilirim?

Kuveyt Türk İnternet Şube, geniş işlem setiyle, bankacılığı 7/24 ayağınıza getiriyor. Üstelik akıllı menü yapısı, hızlı işlem fonksiyonu ve finansal danışman özelliğiyle Kuveyt Türk İnternet Şube, internet bankacılığında yepyeni bir sayfa açıyor.

İnternet Şube’de İşlem Tutar Limitleri Nelerdir?

Kuveyt Türk İnternet Şube, güvenliğiniz açısından bazı finansal işlemlerde tutar limiti uygular.

İşlem Tutar Limitleri
İşlem Adı Bireysel Günlük Bireysel Aylık Kurumsal Günlük Kurumsal Aylık
EFT 15,000 TL 75,000 TL 30,000 TL 300,000 TL
Havale 15,000 TL 75,000 TL 30,000 TL 300,000 TL
Hisse Senedi Aracı Kurum Hesabına Para Transferi 500,000 TL 10,000,000 TL 50,000 TL 10,000,000 TL
Döviz Alış-Satış 1,500,000 TL 30,000,000 TL 1,500,000 TL 30,000,000 TL
Kıymetli Maden Alış-Satış 1,000,000 TL 20,000,000 TL 1,000,000 TL 20,000,000 TL
SWIFT 15,000 TL 75,000 TL 30,000 TL 300,000 TL
Fatura Ödeme 5,000 TL 25,000 TL 100,000 TL 200,000 TL
Sigorta Ödemeleri 100,000 TL 250,000 TL 100,000 TL 250,000 TL

İnternet Şube’yi Kullanırken

  • İnternet Şube'yi kullanmak için tarayıcınıza www.kuveytturk.com.tr yazıp giriş yapınız.
  • Kuveyt Türk Katılım Bankası'ndan geldiğini iddia eden e-posta adreslerine dikkat ediniz. Kuveyt Türk sadece bilgilendirme amaçlı e-posta gönderir ve sizden herhangi bir bilgi istemez. Böyle bir durumda 444 0 123 Çağrı Merkezi'ne bilgilendirme yapınız.
  • İnternet Şifre, Parola ve Gizli Kelime seçerken lütfen aşağıdaki maddeleri göz önünde bulundurunuz:
    • Farklı şifre kullanmaya özen gösteriniz.
    • Kişisel bilgilerinizi Şifre, Parola veya Gizli Kelime olarak kullanmayınız.
    • İnternet Şube bilgilerinizi kolay ulaşabilir ve başkasının eline geçebilir şekilde cüzdanınızda ve bilgisayarınızda saklamayınız veya özel bir yere not etmeyiniz.
  • Bilgisayarınızı virüslere ve benzeri programlara karşı koruyunuz. Anti virüs programlarının bilgisayarınızda kurulu ve güncel olmasına dikkat ediniz.
  • Bilgisayarınızda kişisel güvenlik duvarı (firewall) yazılımının kurulu olması güvenliğiniz için önemli bir unsurdur.
  • İnternet kafeden, yabancı veya güvenmediğiniz bilgisayarlardan İnternet Şube’ye giriş yapmayınız.
  • Web tarayıcılarınızı güncel tutarak güvenliğinizi arttırınız.
  • İnternet Şube güvenlik ayarlarınızı kontrol ederek size uygun bir yapı oluşturunuz.

Yardımcı Güvenlik Bilgileri

Kuveyt Türk İnternet Şube'nin güvenliğiniz için geliştirdiği ek fonksiyon ve önlemler şöyle:

İki Aşamalı Giriş Ekranı: İnternet Şube’ye ulaşmak için önce müşteri numarası ve şifre ile giriş yaparsınız. Bir sonraki ekranda sizden Parola istenir. Aynı zamanda Mobil İmza veya Parolamatik kullanıyorsanız, Parola ekranında bu güvenlik uygulamalarından biriyle giriş yapmanız istenir.

Sanal Klavye: İnternet kafe gibi genel kullanıma açık yerlerde Key Logger niteliğindeki programların bilgisayarlara yüklenmiş olma riskine karşı şifrelerinizin çalınmasını engelleyerek güvenliğinizi sağlar.

Mobil İmza: 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu'na göre elektronik ortamlarda ıslak imzaya eş değer kimlik doğrulayan bir servistir. Bu hizmeti, Turkcell GSM SIM kartı kullanarak alabilirsiniz. Mobil İmza'yı kısmen ya da tamamen Kuveyt Türk İnternet Şube'de kullanabilirsiniz. Sadece Mobil İmza kullanımlarında, Parola yerine sadece Mobil İmza kullanılır ve onay gerektiren işlemlerde Gizli Kelime kullanılmaz. Hem Parola hem Mobil İmza kullanımlarında ise İnternet Şube girişinde, Parola veya Mobil İmza seçeneklerinden birisi seçilerek giriş işlemi yapılır. Para transferleri onay işlemlerinde ise Parola ile giriş yapan kullanıcıya Gizli Kelime sorulurken, Mobil İmza ile giriş yapan kullanıcının işlemi Mobil İmza ile onaylanır.

İşlem Limitleri: İnternet işlem limitlerinizi İnternet Şube'den düşürebilirsiniz. Fakat limit yükseltmek için 444 0 123 Çağrı Merkezi veya şubenizle irtibata geçmeniz gerekir.

IP Kısıtlama / Ülkesel IP Kısıtlama: İnternet Şube veya 444 0 123 Çağrı Merkezi üzerinden IP sınırlaması yaparak İnternet Şube’ye sadece belirlediğiniz IP aralığından giriş yapılmasını sağlayabilirsiniz. Kısıtlamanın eklenmesi ve kaldırılması için İnternet Şube üzerinden Ayarlar / Kısıtlar menüsünden IP Kısıtlama’ya gelerek İnternet Şube güvenliğinizi artırabilirsiniz.

Hesap Kısıtlama: İnternet Şube’nizdeki hesaplara sadece izleme yetkisi verip herhangi bir parasal işleme kapatabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 Çağrı Merkezi veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.

Tanımlı Alıcı Sınırlandırma: İnternet Şube'de yapacağınız para transferi işlemlerinde sadece mevcut tanımlı alıcılarınıza para transferi yapabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 Çağrı Merkezi veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.

Zaman Kontrolü: İnternet Şube’ye sizin belirlediğiniz saat aralığında işlem yapma yetkisi girerek bu saat aralığı dışında İnternet Şube'deki işlemleri kullanıma kapatabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 Çağrı Merkezi veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.