İçeriğe Git
İçeriğe Git
Alt Bölüme Git
Hakkımızda
Yatırımcı İlişkileri
Şube ve ATM'ler
Dijital Bankacılık
Ürün ve Hizmet Ücretleri
English
العربية
Kuveyt Türklü Ol
Kendin İçin
Şahıs Firmaları İçin
Çiftçiler İçin
İnternet Şubesi
Bireysel
Kurumsal
Anında Şifre
Bireysel
KOBİ
Ticari
Arama
Kuveyt Türklü Ol
Kendin İçin
Şahıs Firmaları İçin
Çiftçiler İçin
İnternet Şubesi
Bireysel
Kurumsal
Anında Şifre
Hesaplar
Finansmanlar
Kartlar
Sigorta & Emeklilik
Ödemeler & Hizmetler
Yatırım Ürünleri
Özel Bankacılık
Altın Bankacılığı
Engelsiz Bankacılık
Kağıtsız Bankacılık
Dijital Kâşif
Biz Bize Bankacılık
Kampüs
Finansmanlar
Kartlar & POS
Dış Ticaret
Nakit Yönetimi
Sigorta & Emeklilik
Yatırım
Esnaf Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
Turizm Bankacılığı
Hizmetler
Leasing
Teşvikli İşlemler
Kağıtsız Bankacılık
Finansmanlar
Kartlar & POS
Dış Ticaret
Nakit Yönetimi
Sigorta & Emeklilik
Yatırım
Proje Finansmanı
Ödemeler & Hizmetler
Teşvikli İşlemler
Leasing
Kağıtsız Bankacılık
Aramak istediğinizi yazın ve Enter tuşuna tıklayınız.
Geri
Mobil Onay
Ana Sayfa
Şubesiz Bankacılık
Hayatınızı Kolaylaştıran Hizmetler
Mobil Onay
Fontu büyüt
Fontu küçült
Sayfayı yazdır
İşlemleriniz mobil onayla hem daha hızlı hem daha güvenli hale geliyor!
Mobil Onay Nedir?
Mobil onay, dijital kanallara giriş ve işlem onaylarının
Kuveyt Türk Mobil
uygulaması üzerinden verilmesini sağlayan hızlı ve güvenli bir yöntemdir. Ekrana düşen bildirim üzerinden ya da bildirim butonundan onay verilebilir.
* Kuveyt Türk Mobil kullanmayan müşterilerimiz dijital kanallardaki işlemlerini
SMS
şifresi ile yapmaya devam edecektir.
İnternet Şube’ye Giriş ve İşlem Onaylarında Mobil Onayı Nasıl Kullanacağım?
İnternet Şube
giriş sayfasında müşteri numarası, şifre ve kullanıcı adı (kurumsal müşterilerimiz için) giriniz. Ardından “Devam” butonuna basınız.
Gelen sayfadaki bilgilerinizi doğruladıktan sonra “Giriş” butonuna basınız.
Hesabınızı yalnızca bir cihazda kullanılıyorsanız, mobil onay cihaza direkt gönderilir. Ekranınıza gelen bildirime tıklayarak veya Kuveyt Türk Mobil’in ana ekranında PIN ile giriş yapmadan, sağ üst köşede bulunan bildirim butonuna tıklayarak onay verilebilirsiniz. Mobil uygulama birden çok cihazınızda mevcutsa ekranda cihazlarınız listelenecektir. Mobil onay göndermek istediğiniz cihazı seçebilirsiniz.
Çağrı Merkezi ve Sesli Yanıt Sistemi’nde Mobil Onayı Nasıl Kullanacağım?
Çağrı Merkezi’nden işlemlerinizin gerçekleştirilebilmesi için “Tek Şifre” (Kuveyt Türk Mobil, İnternet Şube ve Çağrı Merkezi’nde kullanılan şifre) veya “Kart Bilgileri” (kart numarası ve şifresi) ile devam edilebilirsiniz.
Kuveyt Türk Mobil kullanıyorsanız işlemleriniz sırasında tek şifreniz veya kart şifrenizin yanında gönderilen mobil onayın da verilmesi gerekmektedir.
Sıkça Sorulan Sorular
Telefonumda Kuveyt Türk Mobil kurulu olmasına rağmen mobil onay gelmiyor / bildirim ekrana düşmüyor, ne yapabilirim?
Telefonun internet bağlantısı kontrol edilmelidir.
Uygulamanın güncel olduğu teyit edilmelidir.
Telefondaki ayarlar uygulamasında Bildirimler > Kuveyt Türk > Bildirimlere İzin Ver seçeneği aktif edilmelidir. Bu işlemi yaptıktan sonra mobil uygulamaya bir kez giriş yapılması önerilmektedir.
Bireysel
Hesaplar
Finansmanlar
Kartlar
Sigorta & Emeklilik
Ödemeler & Hizmetler
Yatırım Ürünleri
Özel Bankacılık
Altın Bankacılığı
Engelsiz Bankacılık
Kağıtsız Bankacılık
Dijital Kâşif
Biz Bize Bankacılık
Kampüs
KOBİ
Finansmanlar
Kartlar & POS
Dış Ticaret
Nakit Yönetimi
Sigorta & Emeklilik
Yatırım
Esnaf Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
Turizm Bankacılığı
Hizmetler
Leasing
Teşvikli İşlemler
Kağıtsız Bankacılık
Ticari
Finansmanlar
Kartlar & POS
Dış Ticaret
Nakit Yönetimi
Sigorta & Emeklilik
Yatırım
Proje Finansmanı
Ödemeler & Hizmetler
Teşvikli İşlemler
Leasing
Kağıtsız Bankacılık
Hakkımızda
Yatırımcı İlişkileri
Şube ve ATM'ler
Dijital Bankacılık
Ürün ve Hizmet Ücretleri
English
العربية