İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git
  • Telefon Bankacılığı işlemlerinde kullandığınız müşteri numarasını, tek şifrenizi, kart bilgilerinizi ve tek kullanımlık parolanızı sizden başka kimse, hatta Kuveyt Türk müşteri temsilciniz dahi bilemez. Bu nedenle kimseyle paylaşmayınız.
  • Telefon bankacılığında hizmet alırken kullanacağınız şifrenizi telefona tuşlayarak giriniz. Şifreleriniz sözlü veya yazılı olarak talep edilirse kesinlikle bilgi vermeyiniz, görüşmelerinizi derhal sonlandırarak bankamıza konu hakkında bilgi veriniz.
  • Müşteri temsilcileri aracılığı ile yaptığınız işlemlerde, işleminize başlamadan önce, Müşteri Temsilcimiz gerekli gördüğü durumlarda güvenliğiniz için size kişisel bilgilerinizden bazılarını soracaktır. Güvenlik adımlarında bankamızda kayıtlı bilgilerinizin doğrulaması yapılmaktadır. Bu nedenle bilgilerinizin güncel olması önemlidir.
  • Şifrelerinizi herhangi bir yere yazmayınız, bilgisayar veya tarayıcıya kayıt etmeyiniz.
  • Kendinizin ya da yakınlarınızın doğum günü, evlilik yıldönümü, telefon numarası, tuttuğunuz takımın kuruluş yılı gibi özel gün ve tarihleri, aynı ya da birbirini takip eden rakam gibi kolay tahmin edilebilecek bilgileri şifre olarak seçmeyiniz.
  • Başkalarına ait ve kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapmak için, aradığınız numarayı kendiniz çeviriniz. Numarayı doğru çevirdiğinizden emin olunuz. Yaptığınız görüşmeler sonrasında, tuşladığınız işlem şifrelerinizin telefon hafızasına alınmadığından emin olunuz.
  • Telefon Şubesinde yaptığınız her işlemin ses kaydı tutulmaktadır. İşlem kayıtlarınız müşteri gizliliğinin korunması kapsamında güvenli bir şekilde saklanmaktadır.