19.04.2016

Kuveyt Türk yeni imaj kampanyasında, alışılagelmiş reklam kurgularının dışına çıktı; müşterilerine samimiyet ve gerçek ilişkiler vadettiği reklam filminde gerçek görüntülere yer verdi.

Amatör videoların sahiplerine ulaşıldı, izinler alındı; yapılan çekimlerde de oyunculardan çok gerçek aileler, gerçek işçiler, gerçek bankacı ve müşteriler yer aldı. Profesyonel tekniklerin yanında amatör kameralar ve telefonlarla gerçekleştirilen çekimlerde son derece doğal ve samimi görüntüler elde edildi.

Kampanyanın hazırlık sürecinde şubeleri gezip Kuveyt Türk müşterileriyle görüşen ekipler, Kuveyt Türk çalışanlarının müşterileriyle kurduğu gerçek ilişkilerden etkilenerek bankanın bu noktada kurgusal bir reklama ihtiyacı olmadığını düşünerek bu yönde bir çalışma hazırladı.

Bu çıkış noktasıyla tamamen doğal ve gerçek unsurlarla oluşturulan reklam kampanyası, bankanın "En büyük kazancımız gerçek dostluklarımız" mesajının hakkını verdi.

Kuveyt Türk bu kampanyayla kendisini "Gerçek kazancın sağlam bankası" olarak konumlandırdı. Kampanyanın basın ayağında da "gerçek yenilik", "gerçek destek", "gerçek kolaylık" vaadlerini ürünleriyle desteklenmeye devam edildi.

Kampanya Künyesi

  • Reklam veren: Kuveyt Türk Katılım Bankası
  • Reklam veren Temsilcisi: Enes Acar, Fırat Keçili, Emre Memiş, Rumeysanur Erikli
  • Reklam Ajansı: Gram İstanbul
  • Kreatif Direktör: Tarık Akın
  • Ajans Başkanı : Nurcan Yıldız
  • Yaratıcı Ekip: Serhan Özden, Tolga Akın,
  • Müşteri İlişkileri: Simla Pamuk, Yeliz Tezcan, Nergiz Parmaksız
  • Stratejik Planlama: Mert Tuncer, Berkant Avcı
  • Prodüksiyon Firması: ATL Yapım
  • Yönetmen: Ali Kaan Dinç
  • Müzik: Mono Jingles / Arda Algül
  • Mecra: TV, Gazete, Dergi, Radyo, Açıkhava, İnternet