26.10.2016
Kuveyt Türk yeni reklam filmiyle, Türk halkını geleneksel altın saklama yöntemlerini bir yana bırakıp, altınlarını ülke ekonomisinde değerlendirmeye davet etti. Banka, reklam filminde altının önemini onu yeniden tanımlayarak anlattı. Doğum, kına gecesi, altın günleri gibi görüntülerle altının geleneklerimizdeki anlamına ve kıymetine çağırışımda bulunarak başlayan reklam filmi, Türk halkının aklına gelebilecek altın saklama sahneleriyle devam ediyor.
“Çalışan altın demek millete kazanç, ekonomiye destek demek”
Türk halkının büyük kısmının hala altınlarını geleneksel yöntemlerle evde tutmaya devam ettiğine dikkat çeken reklam filmi, evde duran değil, çalışan altının kıymetli olduğunu vurguladı. Reklam filmi, çalışan altını “millete kazanç, ekonomiye destek” olarak tanımladı.
Altınla birikim yaparken Türkiye’nin altın rezervine de destek olmaya davet eden reklam filminde “Hem siz kazanın hem Türkiye kazansın” mesajı öne çıkarıldı.
“Altın uzmanı Kuveyt Türk”
Kuveyt Türk reklam filminde kendini “altın bankacılığı denince ilk akla gelen banka” ve “altın uzmanı” olarak konumlandırdı. Reklam filmi, özgün müziği eşliğinde yurdum insanının sıcak hallerini ve parlak zekasını yansıtan görüntüleri izleyicilerle buluşturdu.
Kuveyt Türk'ün yeni reklam filmi, Gram İstanbul reklam ajansı tarafından hazırlandı. Çekimleri iki gün süren reklam filminin yönetmenliğini ise sinema ve reklam yönetmeni Emir Khalilzadeh üstlendi.
Kuveyt Türk altın hesapları ile katılım bankacılığı sektöründe birinci, tüm bankalar arasında ikinci sırada
Altın toplama kampanyasına 2011 yılında başlayan Kuveyt Türk, bugüne kadar toplamda 11 ton altın topladı. Haftalık olarak tüm şubelerde düzenlenen altın günlerine 80.000’i aşkın müşteri katıldı. Kuveyt Türk altın hesapları ile katılım bankaları arasında %55 pazar payına sahip olarak lider konumda bulunuyor. Tüm bankacılık sektöründe ise %12 pazar payına sahip olarak 2. sırada yer alıyor.