İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Kuveyt Türk’ten Gönderdiğin Gibi Gitsin!

17.04.2019

Kurulduğu günden bu yana müşterilerinden hesap işletim ücreti almamayı tercih eden Kuveyt Türk, internet şube ve Kuveyt Türk Mobil üzerinden yapılan EFT ve havale işlemlerinden de koşulsuz şartsız ücret talep etmiyor. Banka, 2018 yılında internet ve mobil şube ile çağrı merkezi aracılığıyla müşterileri tarafından yapılan yaklaşık 32 milyon adet para transferini hiçbir masraf almadan gerçekleştirdi. Kuveyt Türk, sağlam bankacılık anlayışıyla müşterilerini harcamaya değil tasarrufa teşvik ediyor.   
 
Türkiye’nin öncü ve yenilikçi katılım bankası Kuveyt Türk, müşterilerinin yüzünü güldürmeye devam ediyor. Kuveyt Türk Mobil, internet şube ve çağrı merkezinden gerçekleştirilen EFT ve havale işlemlerinden koşulsuz ve şartsız hiçbir şekilde komisyon almayan banka, müşterilerinden hesap işletim ücreti de talep etmiyor.
 
Kuveyt Türk’te hesap işletim ücreti alınmamasının yeni bir uygulama olmadığının, bankanın kuruluş tarihi olan 1989’dan günümüze kadar müşterilerinden hesap işletim ücreti alınmamasının tercih edildiğinin altını çizen Kuveyt Türk Genel Müdürü Ufuk Uyan, “30 yıldır etik bankacılık anlayışıyla müşterilerimizin yanında oluyor, hesap işletim ücreti, internet ve mobil şubeden ve Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla yapılan havale ve EFT işlemlerinden masraf talep etmiyoruz. İnternet ve mobil şubeden müşterilerimizin gönderdikleri paranın kesintiye uğramadan gönderdikleri gibi gitmesini sağlıyoruz. Böylece müşterilerimiz ek masrafa katlanmamış oluyor. Bu sayede müşterilerimizi tasarrufa da teşvik etmiş oluyoruz” dedi.
 
32 milyon para transferinden hiçbir şekilde ücret alınmadı
Kuveyt Türk’ün gerçek ve tüzel olmak üzere toplam müşteri sayısının 4,8 milyona yaklaştığını dile getiren Ufuk Uyan, “Müşterilerimiz, Kuveyt Türk’ün hesap işletim ücreti almama, internet ve mobil şubeden yapılan EFT ve havale işlemlerinden kesinti yapmama anlayışını memnuniyetle karşıladığı gibi bu yaklaşım bankamıza her geçen gün yeni müşteriler de kazandırıyor. 2018 yılında 521 bin yeni müşteriye hizmet vermeye başladık. Geçen yıl çağrı merkezimizden 68 bin, mobil şubeden 21,4 milyon ve internet şubeden 9,8 milyon olmak üzere toplam 32 milyon adet para transferini ücretsiz gerçekleştirerek bankamızın öncelikli amaçları arasında yer alan müşteri memnuniyetini daha da artırdık.” diye konuştu.  
 
Türkiye’nin ilk dijital bankacılık platformu Senin Bankan
Katılım bankacılığının ilk dijital bankacılık platformu olan Senin Bankan da hizmet verdiği müşterilerine EFT/havale işlemlerinden fatura ödemelerine, kıymetli maden ve döviz işlemlerinden hisse alım satımına kadar birçok işlemi, hiçbir komisyon ücreti ödemeden kolayca yapma imkânı tanıyor. Senin Bankan müşterileri ayda üç kez tüm ATM’lerden ücretsiz para da çekebiliyor.
 
Vade, oran ve koşullar değişmiyor
Kuveyt Türk, müşterileriyle yaptığı sözleşmelerde vade, oran ve koşul değişikliği yapmıyor. Bankacılık alanındaki ürün ve hizmetlerin maliyet bilgilerini müşterileriyle açık ve net olarak paylaşan banka ayrıca detaylı bilgi vermeden ürün ve hizmet satışı da gerçekleştirmiyor. Kuveyt Türk, sağlam bankacılık anlayışıyla müşterilerini harcamaya değil tasarrufa teşvik ediyor.