Arama Yapın

Yardımcı Güvenlik Bilgileri

Yardımcı Güvenlik Bilgileri

Bir tık uzağınızda olan İnternet Şube'de 7/24 güvenli işlem için aldığımız önlemler hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.

Yardımcı Güvenlik Bilgileri ile Kuveyt Türk İnternet Şube’de tüm işlemlerinizi kolayca tamamlayın!

Yardımcı Güvenlik Bilgileri Nelerdir?

Yardımcı Güvenlik Bilgileri, güvenliğiniz için Kuveyt Türk İnternet Şube’ye eklediğimiz çeşitli fonksiyon ve önlemlerdir.

İki Aşamalı Giriş Ekranı

Kuveyt Türk İnternet Şube’ye giriş yapmak için önce müşteri numarası ve Tek Şifre ile giriş yaparsınız.

Kuveyt Türk Mobil kullanıyorsanız, bir sonraki ekranda sizden Mobil Onay istenir. Kullanmıyorsanız, size doğrulama SMS’i gönderilir.

Mobil İmza veya Parolamatik kullanıyorsanız, Parola ekranında bu güvenlik uygulamalarından herhangi biriyle giriş yapmanız istenir.

Sanal Klavye

İnternet kafe gibi genel kullanıma açık yerlerde Key Logger ve benzeri programların bilgisayarlara yüklenmiş olma riski mevcuttur. Bu tür ortamlarda, şifrenizin çalınma riskini ortadan kaldırmak için Kuveyt Türk İnternet Şube’de bulunan Sanal Klavye’yi kullanabilirsiniz.

Mobil İmza

Mobil İmza, 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu'na göre elektronik ortamlarda ıslak imzaya eşdeğerdir.

Turkcell GSM SIM kartı vasıtasıyla Kuveyt Türk İnternet Şube’de kısmen ya da tamamen bu hizmetten yararlanabilirsiniz.

Sadece Mobil İmza kullanımlarında, Parola yerine bu servisten yararlanmanız yeterlidir ve onay gerektiren işlemlerde Gizli Kelime’ye ihtiyaç duyulmaz.

Hem Parola hem Mobil İmza kullanımlarında, Kuveyt Türk İnternet Şube’ye girişte iki servisten herhangi birini tercih edebilirsiniz.

Para transferi onay işlemlerinde ise Parola ile giriş yapan kullanıcıya Gizli Kelime sorulurken Mobil İmza ile giriş yapan kullanıcının işlemi Mobil İmza ile onaylanır.

İşlem Limitleri

Dijital kanallara yönelik işlem limitlerinizi, Kuveyt Türk İnternet Şube’den düşürebilirsiniz. Limit yükseltmek içinse 444 0 123 numaralı Müşteri İletişim Merkezi ile irtibat kurabilir veya şubelerimize başvurabilirsiniz.

IP Kısıtlama/Ülkesel IP Kısıtlama

Kuveyt Türk İnternet Şube veya 444 0 123 numaralı Müşteri İletişim Merkezi üzerinden IP sınırlaması yapabilirsiniz. Böylece İnternet Şube’ye sadece belirlediğiniz IP aralığından giriş yapılmasını sağlayabilirsiniz.

Kısıtlamanın eklenmesi ve kaldırılması için İnternet Şube üzerinden Ayarlar/Kısıtlar menüsünden IP Kısıtlama seçeneğine gelerek güvenliğinizi artırabilirsiniz.

Hesap Kısıtlama

Kuveyt Türk İnternet Şube’nizdeki hesaplara sadece izleme yetkisi verip herhangi bir parasal işleme kapatabilirsiniz.

Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 numaralı Müşteri İletişim Merkezi veya şubeniz ile irtibata geçebilirsiniz.

Kayıtlı İşlemleri Sınırlandırma

Kuveyt Türk İnternet Şube'de yapacağınız para transferlerini sadece mevcut kayıtlı işlemleriniz üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 numaralı Müşteri İletişim Merkezi veya şubeniz ile irtibata geçebilirsiniz.

Zaman Kontrolü

Kuveyt Türk İnternet Şube aracılığıyla dijital bankacılık kanallarımıza özel saat aralığı belirleyebilirsiniz.

Belirlediğiniz saat aralığı dışında İnternet Şube üzerinden yapılacak işlem limitlerini kısıtlayabilirsiniz.

Kısıtlamanın kaldırılması için 444 0 123 / 0850 251 0 123 numaralı Müşteri İletişim Merkezi veya şubeniz ile irtibata geçebilirsiniz.

Dijital bankacılığın en hızlı hali ile Kuveyt Türk’te tanışın!