İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Genel Sorular

  • POS Başvurusu yapmak için gerekli belgeler nelerdir?
Kuveyt Türk ticari vadesiz hesabınızın olması durumunda ekstra bir belgeye gerek duyulmamaktadır.
  • Yurtdışı kartlar ile işlem yapılabilir mi?
Yalnızca VISA, MasterCard ve Troy logolu kartlar ile işlem yapılabilir.
  • Poslardan taksitli işlem yapılabilir mi?
Pos için yetki alındıktan sonra Kuveyt Türk kartları için taksitli işlem yapılabilir.
  • Gün sonu tanımlanabilir mi?
Otomatik gün sonu alınmasını talep eden müşterilerimiz çağrı merkezimiz üzerinden tanımlama yapabilir. Yazar kasa poslarda gün sonu saati yazar kasa markasının çağrı merkezini aranarak yaptırılmaktadır.
  • Fiziki Poslarda Ortak Pos çalışmamız var mıdır?
Ortak pos çalışmamız bulunmamaktadır.
  • Fiziki kayıp pos masraflarımız ne kadardır?
Mobil Poslar için 700TL, Sabit Poslar için 340TL’dir.
  • Fiziki poslarımızdan döviz çekimi yapılabilir mi?
Poslarımızdan EUR, USD ve TL çekim yapılabilmektedir. 
  • Bankamız posları için pos destek telefon numarası nedir?
Pos destek merkezi telefon numarası : 0262 723 49 49
Kuveyt Türk çağrı merkezi telefon numarası : 444 0 123
  • Pos çalışma koşullarını nasıl değiştirebilirim?
Pos çalışma şartlarını değiştirmek isteyen müşterilerimiz Kuveyt Türk şubelerimize giderek destek alabilir.

 
Sanal Pos

  • Free POS’un entegrasyonu nasıl yapılmaktadır?
Free POS’un entegrasyonunu müşterilerimiz, yazılımcılarından destek alarak yapmaktadır. Entegrasyon sırasında alınan hataların çözümü için Sanal POS destek ekibi (sanalposdestek@kuveytturk.com.tr) ile iletişime geçebilirsiniz.
  • Müşterimiz aynı hesap numarasında birden çok Sanal Pos kullanabilir mi?
Farklı mağaza numaraları ile aynı hesap numarasına ait birden çok sanal pos tanımlanabilir.
  • Sanal Pos’ta gün sonu nasıl alınır?
Gün sonu gece 00:00’da sistem tarafından otomatik alınır.
  • Sanal Pos’ta iptal/iade nasıl yapılır?
Müşterimiz iptal iade işlemi sanal pos paneli üzerinden kendi yapar.
  • Sanal Pos’tan Dolar/Euro ile işlem yapılabilir mi?
Döviz pos yetkisi yoktur, sadece TL ile ödeme yapılabilir.

Yazar Kasa POS

  • Yazar Kasa Pos’a PINPAD kim bağlar?
Yazar Kasa Pos’lara PINPAD müşterinin aldığı posun markası olan firma ile görüşmesi ve temin etmesi gereklidir. Banka PINPAD bağlamamaktadır.
  • Z Raporu banka gün sonu mu demektir?
Z raporu Yazar Kasa Pos’un içinde bulunan bankalar ile yapılan kredi kartı işlemleri ve nakit işlemlerinin Maliye Bakanlığına raporlama şeklidir. Banka gün sonu ayrı bir rapordur.