İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Genel Sorular

  • POS Başvurusu yapmak için gerekli belgeler nelerdir?
Kuveyt Türk ticari vadesiz hesabınızın olması durumunda ekstra bir belgeye gerek duyulmamaktadır.
  • Yurtdışı kartlar ile işlem yapılabilir mi?
Yalnızca VISA, MasterCard ve Troy logolu kartlar ile işlem yapılabilir.
  • Poslardan taksitli işlem yapılabilir mi?
Pos için yetki alındıktan sonra Kuveyt Türk kartları için taksitli işlem yapılabilir.
  • Gün sonu tanımlanabilir mi?
Otomatik gün sonu alınmasını talep eden müşterilerimiz Müşteri İletişim Merkezimiz üzerinden tanımlama yapabilir. Yazar kasa poslarda gün sonu saati yazar kasa markasının çağrı merkezini aranarak yaptırılmaktadır.
  • Fiziki Poslarda Ortak Pos çalışmamız var mıdır?
Ortak pos çalışmamız bulunmamaktadır.
  • Fiziki poslarımızdan döviz çekimi yapılabilir mi?
Poslarımızdan EUR, USD ve TL çekim yapılabilmektedir. 
  • Bankamız posları için pos destek telefon numarası nedir?
Pos destek merkezi telefon numarası : 0262 723 49 49
Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi telefon numarası : 444 0 123
  • Pos çalışma koşullarını nasıl değiştirebilirim?
Pos çalışma şartlarını değiştirmek isteyen müşterilerimiz Kuveyt Türk şubelerimize giderek destek alabilir.

 
Sanal Pos

  • Free POS’un entegrasyonu nasıl yapılmaktadır?
Free POS’un entegrasyonunu müşterilerimiz, yazılımcılarından destek alarak yapmaktadır. Entegrasyon sırasında alınan hataların çözümü için Sanal POS destek ekibi (sanalposdestek@kuveytturk.com.tr) ile iletişime geçebilirsiniz.
  • Müşterimiz aynı hesap numarasında birden çok Sanal Pos kullanabilir mi?
Farklı mağaza numaraları ile aynı hesap numarasına ait birden çok sanal pos tanımlanabilir.
  • Sanal Pos’ta gün sonu nasıl alınır?
Gün sonu gece 00:00’da sistem tarafından otomatik alınır.
  • Sanal Pos’ta iptal/iade nasıl yapılır?
Müşterimiz iptal iade işlemi sanal pos paneli üzerinden kendi yapar.
  • Sanal Pos’tan Dolar/Euro ile işlem yapılabilir mi?
Döviz pos yetkisi yoktur, sadece TL ile ödeme yapılabilir.

Yazar Kasa POS

  • Yazar Kasa Pos’a PINPAD kim bağlar?
Yazar Kasa Pos’lara PINPAD müşterinin aldığı posun markası olan firma ile görüşmesi ve temin etmesi gereklidir. Banka PINPAD bağlamamaktadır.
  • Z Raporu banka gün sonu mu demektir?
Z raporu Yazar Kasa Pos’un içinde bulunan bankalar ile yapılan kredi kartı işlemleri ve nakit işlemlerinin Maliye Bakanlığına raporlama şeklidir. Banka gün sonu ayrı bir rapordur.

İşin İçin Müşteri Ol 

Şahıs Şirketi Sahibi
ya da Çiftçiyseniz  
Hemen

 

POS

Ön başvurunuzu yapın, size ulaşalım!