Arama Yapın

Sıkça Sorulan Sorular

.

POS'lar ile ilgili sık sorulan soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.

Genel Sorular

  • POS Başvurusu yapmak için gerekli belgeler nelerdir?

Kuveyt Türk ticari vadesiz hesabınızın olması durumunda ekstra bir belgeye gerek duyulmamaktadır.

  • Yurtdışı kartlar ile işlem yapılabilir mi?

Yalnızca VISA, MasterCard ve Troy logolu kartlar ile işlem yapılabilir.

  • Poslardan taksitli işlem yapılabilir mi?

Pos için yetki alındıktan sonra Kuveyt Türk kartları için taksitli işlem yapılabilir.

  • Gün sonu tanımlanabilir mi?

Otomatik gün sonu alınmasını talep eden müşterilerimiz Müşteri İletişim Merkezimiz üzerinden tanımlama yapabilir. Yazar kasa poslarda gün sonu saati yazar kasa markasının çağrı merkezini aranarak yaptırılmaktadır.

  • Fiziki Poslarda Ortak Pos çalışmamız var mıdır?

Ortak pos çalışmamız bulunmamaktadır.

  • Fiziki poslarımızdan döviz çekimi yapılabilir mi?

Poslarımızdan EUR, USD ve TL çekim yapılabilmektedir. 

  • Bankamız posları için pos destek telefon numarası nedir?

Pos destek merkezi telefon numarası : 0262 723 49 49 Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi telefon numarası : 444 0 123

  • Pos çalışma koşullarını nasıl değiştirebilirim?

Pos çalışma şartlarını değiştirmek isteyen müşterilerimiz Kuveyt Türk şubelerimize giderek destek alabilir.

Sanal Pos

  • Free POS’un entegrasyonu nasıl yapılmaktadır?

Free POS’un entegrasyonunu müşterilerimiz, yazılımcılarından destek alarak yapmaktadır. Entegrasyon sırasında alınan hataların çözümü için Sanal POS destek ekibi (sanalposdestek@kuveytturk.com.tr) ile iletişime geçebilirsiniz.

  • Müşterimiz aynı hesap numarasında birden çok Sanal Pos kullanabilir mi?

Farklı mağaza numaraları ile aynı hesap numarasına ait birden çok sanal pos tanımlanabilir.

  • Sanal Pos’ta gün sonu nasıl alınır?

Gün sonu gece 00:00’da sistem tarafından otomatik alınır.

  • Sanal Pos’ta iptal/iade nasıl yapılır?

Müşterimiz iptal iade işlemi sanal pos paneli üzerinden kendi yapar.

  • Sanal Pos’tan Dolar/Euro ile işlem yapılabilir mi?

Döviz pos yetkisi yoktur, sadece TL ile ödeme yapılabilir.

Yazar Kasa POS

  • Yazar Kasa Pos’a PINPAD kim bağlar?

Yazar Kasa Pos’lara PINPAD müşterinin aldığı posun markası olan firma ile görüşmesi ve temin etmesi gereklidir. Banka PINPAD bağlamamaktadır.

  • Z Raporu banka gün sonu mu demektir?

Z raporu Yazar Kasa Pos’un içinde bulunan bankalar ile yapılan kredi kartı işlemleri ve nakit işlemlerinin Maliye Bakanlığına raporlama şeklidir. Banka gün sonu ayrı bir rapordur.