İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git
  • İşitme ve konuşma engelli müşterilerimiz, Kuveyt Türk Mobil’i indirerek görüntülü görüşme ile şubeye gitmeden işaret dili kullanarak hesap açılışı yapılabilmektedir.
  • XTM şubelerimizde görüntülü görüşme hizmetiyle, müşterilerimiz işaret dili kullanarak bankacılık hizmetlerimize erişebilmektedir.
  • Engelsiz Bankacılık kapsamında, engelli müşterilerimizin banka personelinden destek isteyebilecekleri çağrı butonları şubelerimizin giriş kapısında yer almaktadır.
  • Kurumsal web sitemizdeki içerikleri, engelli ve 70+ yaş üzeri müşterilerimizin rahat okuyabilmeleri için metni büyültme ve küçültme fonksiyonu eklenmiştir.
  • Yeni banka kartı / kredi kartı şifresi için, işitme engelli müşterilerimize şubelerimizden şifre zarfı gönderilmektedir.
  • Kayıp/çalıntı kart bildiriminiz için çağrı merkezimiz ile görüntülü görüşme başlatabilirsiniz. Görüntülü görüşmeyi hemen başlatmak için tıklayınız

Size Özel Hediyelerimiz  

İşaret dilinde size özel hazırladığımız GİF'leri aşağıdaki linklerden indirerek sosyal medya hesaplarınızda paylaşabilirsiniz.