Arama Yapın

Mobil POS

.

Mobil POS kullanarak müşterilerinizden nerede olurlarsa olsunlar GPRS teknolojisyle ödeme alabilirsiniz.

GPRS teknolojisini kullanan Mobil POS ile müşterilerinize hızlı ve mobil işlem rahatlığı sunun, maliyetlerinizi düşürün!

Mobil POS Nedir?

Sahada yoğun satış yapıyorsanız Mobil POS’u tercih edebilir, cep telefonu operatörlerinin hizmet verdiği her noktada tahsilat işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Mobil POS’u Kimler Kullanabilir?

Vergi levhası olan tüm şahıs firmaları ve tüzel kişilikli ticari organizasyonlar Mobil POS kullanabilir.

Ürün, özellikle yazar kasa POS kullanma zorunluluğu bulunmayan (3100 sayılı kanun ve ilgili mevzuat hükümlerine tabi olmayan) firmalara önerilir.

Mobil POS Özellikleri

  • Restoran, kafe gibi bir işletmeniz varsa ve POS cihazını müşterinizin bulunduğu yere taşımak istiyorsanız, fiziki tahsilat aracı olan Mobil POS’u tercih edebilirsiniz.
  • Banka ile iletişiminiz GSM hattı üzerinden sağlanır.
  • Taşınabilme özelliği ile öne çıkan POS cihazı ile şirket dışındaki müşterilerinize yerinde hizmet verebilirsiniz.
  • Mobil POS sayesinde maliyetlerinizi azaltma ve hızlı işlem yapma avantajlarına kavuşursunuz.
  • Mobil POS’ta provizyon alma süresi, sabit POS ürünlerine göre daha kısadır.

Mobil POS Ücreti

  • POS taksit ve tek çekim komisyon oranları üye iş yerine yansır. Müşterilerinize ise vade farkı yansıtılmaz.
  • Mobil POS ürününden aidat alınır.
  • Mobil POS aidat ücreti, 149 TL’dir. Bu tutara, BSMV dahil değildir.
  • Tüzel kredi kartınızdan aylık 10.000 TL ve üzeri harcama yapmanız durumunda bir sonraki aidat ücreti için indirimden yararlanabilirsiniz. Kart harcaması olması durumunda Mobil POS için BSMV hariç 99 TL aidat uygulanır.

Mobil POS Başvurusu Hangi Kanallardan Yapılabilir?

Kuveyt Türk Mobil üzerinden Müşteri Ol butonuna tıklayarak hızlıca müşterimiz olabilir ve aşağıdaki adımları takip ederek Mobil POS başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

  • Kuveyt Türk Mobil’e giriş yapın.
  • POS – POS Başvurusu – Fiziki POS – Mobil POS adımlarına sırasıyla tıklayın.
  • Açılan başvuru ekranında; bağlı ve blokeli hesap, faaliyet sektörü, çalışma koşu seçimi yapın.

Müşterilerinize kasaya gitme zorunluluğu olmadan ödeme yapma kolaylığını Mobil POS ile sunun!

Mobil POS Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Mobil POS’ta Mail Order özelliği var mı?

  • Mail Order özelliği Kuveyt Türk Mobil POS’ta aktif edilebilir.
  • Mail Order çözümümüz sayesinde kredi kartı sahibi müşterilerinize iş yerinize gelmeden mal ve hizmet alımı yapabilmelerini mümkün kılabilirsiniz.
  • Mail Order ile katalog, televizyon veya internetten satın alınan ürünler için gerekli bilgiler verilip POS, faks, telefon aracılığıyla provizyon alınarak ödeme yapılabilir.

Taksitli/Katkı Paylı POS nedir?

Katkı paylı POS, komisyon veya bloke usulü ile çalışır. Kart sahibinden herhangi bir vade farkı alınmaz. Taksitli işlemin maliyetinden üye iş yeri sorumludur.

Taksitli POS için yeni bir POS almam gerekir mi?

Taksitli POS için yeni bir cihaz almanız gerekmez. Mevcut POS cihazınıza yeni menü eklenerek bu özellik kazandırılabilir. Yeni menü (taksitli satış) üzerinden Kuveyt Türk kredi kartlarına taksit yapabilirsiniz.

Müşteri Taksitli POS’a neden ihtiyaç duyar?

Ana firmalar, alt bayilerine ve müşterilerine yaptıkları satışları vadeli olarak tahsil edebilir. Bu özellik sayesinde ayrıca kampanyalı satış yapabilir ve çek, senet gibi ürünlerdeki tahsilat riskini ortadan kaldırabilirsiniz.

Mobil POS kullanan müşteriler, Mail Order ile taksitli satış yapabilir mi?

Evet yapabilirsiniz. Bunun için POS üzerinden taksitli satış menüsünü kullanmanız gerekir. İlgili menüde, “Kartı Takın” uyarısı yazsa bile kart numarasını tuşlayarak taksitli satış yapabilirsiniz. Doğrudan Mail Order menüsü aracılığıyla yapılan işlemler tek çekimdir. Bu menüden taksitli satış mümkün değildir.

Mobil POS ile işlem yapmak için hangi menüler kullanılır?

  • Satış, Mobil Pos ile kartın şifreli/temassız işlemi destekleyen menüdür.
  • Taksitli Satış; şifresiz, temassız veya Mail Order işlem yapabileceğiniz menüdür.
  • Mail/Telefon Order (MO/TO), işlemleri kart numarasının tuşlanması yöntemiyle tek çekim olarak bu menüden yapabilirsiniz.

Gün sonu tanımlanabilir mi?

Otomatik gün sonu talepleriniz için POS Destek Merkezi üzerinden veya Kuveyt Türk şubelerimizden destek alabilirsiniz. POS Destek Hattı: (0262) 723 49 49

POS çalışma koşullarını nasıl değiştirebilirim?

POS çalışma şartlarını değiştirmek için size en yakın Kuveyt Türk şubesini ziyaret edebilirsiniz.