İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git
Telefon Bankacılığı ile ilgili dikkat edilmesi gereken hususlara buradan ulaşabilirsiniz!

Telefon Bankacılığı İşlemlerinde Nelere Dikkat Edilmelidir?

  • Telefon Bankacılığı işlemlerinde kullandığınız müşteri numaranızı, Tek Şifre’nizi, kart bilgilerinizi ve tek kullanımlık parolanızı Kuveyt Türk müşteri temsilciniz dahil olmak üzere sizden başka kimse bilemez. Bu nedenle söz konusu bilgilerinizi kimseyle paylaşmayın.
  • Telefon Bankacılığı hizmeti alırken kullanacağınız şifrenizi, telefona tuşlayarak girin. Şifrelerinizi sözlü veya yazılı olarak talep edilirse, kesinlikle bilgi paylaşımında bulunmayın. Görüşmelerinizi derhal sonlandırarak bankamıza konu hakkında bilgi verin.
  • Müşteri temsilcilerimiz aracılığıyla yaptığınız işlemler öncesinde gerekli görülmesi halinde güvenliğiniz için size kişisel bilgilerinizden bazıları sorulabilir. Güvenlik adımlarında, bankamızda kayıtlı bilgilerinizin teyidi gerçekleştirilir. Bu nedenle bilgilerinizin güncel olması önemlidir.
  • Şifrelerinizi herhangi bir yere yazmayın, bilgisayar veya tarayıcıya kaydetmeyin.
  • Şifrenizi oluştururken kendinizin ya da yakınlarınızın doğum günü, evlilik yıldönümü, telefon numarası, tuttuğunuz takımın kuruluş yılı gibi özel gün ve tarihleri seçmeyin. Benzer şekilde, kolayca tahmin edilebileceği için aynı veya birbirini takip eden rakamlardan oluşan kombinasyonları tercih etmeyin.
  • Başkalarına ait ve kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapmak için aradığınız numarayı kendiniz çevirin. Numarayı doğru çevirdiğinizden emin olun. Yaptığınız görüşme sonrasında tuşladığınız işlem şifrelerinin telefon hafızasına alınıp alınmadığını kontrol edin.
  • Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi üzerinden yaptığınız her işlemin ses kaydı tutulur. İşlem kayıtlarınız, müşteri gizliliğinin korunması kapsamında güvenli bir şekilde saklanır.
Güvenli ve hızlı Telefon Bankacılığı konforunu Kuveyt Türk farkıyla deneyimleyin!