İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git
Kuveyt Türk’te çiftçilerin hesap açması için şubeye gitmelerine gerek yok. Tamamen dijital olarak, tarlanızın başından ayrılmadan kimliğiniz ve ÇKS belgeniz ile birlikte dakikalar içerisinde çiftçi hesabınızı açabilirsiniz. Tohum Kart, Tarsim gibi işlerinizi kolaylaştıracak tarım ürünlerimizden ve masrafsız bankacılık hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Kuveyt Türk’lü olduktan sonra Tohum Kart’a buradan başvuru yapabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

  • Hangi firmalar görüntülü görüşme ile hesap açabilir?

Şahıs firmaları ve çiftçiler görüntülü görüşmeyle hesap açabilirler.
  • İşim için hesap açarken hangi belgeler gerekli?

Şahıs firması sahibiyseniz: 
- Kimlik,
- Vergi levhası,
- Oda kayıt belgesi veya kurum sicil belgesi gereklidir.
           
Çiftçiyseniz:
- Kimlik,
- ÇKS belgesi gereklidir. ÇKS belgesi olmadan çiftçi hesabı açılamamaktadır.
  • Hangi kimlikle hesap açılabilir?

Görüntülü görüşme ile hesap açmak için yeni TC Kimlik Kartı'na (çipli) sahip olmanız gerekmektedir.

  • Hangi telefon modelleri ile başvuru yapabilirim?

NFC özelliği olan tüm akıllı telefonlar ile başvuru yapabilirsiniz. NFC özelliği olmayan ya da çalışmayan telefon modellerinde, hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bir bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.

  • Hangi saatler arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirim?

Her gün saat 08:00-23:00 arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirsiniz.

  • Görüntülü görüşme esnasında bağlantım kesildi, ne olacak?

Tekrar Kuveyt Türk Mobil’deki Müşteri Ol butonuna basarak kimlik doğrulama adımından başvurunuza devam edebilirsiniz.

  • Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme esnasında bulunduğum ortam nasıl olmalı?

Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme sırasında bulunduğunuz ortamın aydınlık, kimliğinizin ve yüzünüzün net bir şekilde görüntülenebilir olması gerekmektedir.

  • Sistem kimliğimi okumadı, neden?

Telefonunuzun NFC ayarlarını kontrol ederek tekrar deneyebilirsiniz veya NFC okutmadan hesap açılış sürecini gerçekleştirip hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bir bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.

  • Kuveyt Türk Mobil’den müşteri olunca şubeden hizmet alabilecek miyim?

Görüntülü görüşme ile başvuru yaparken seçeceğiniz şubeden veya herhangi bir Kuveyt Türk şubesinden hizmet alabilirsiniz.

  • Başvurumu yaptım, sonra ne yapmam gerekir?

Başvurunuzun ardından size gönderilecek geçici şifreyle 36 saat içinde Kuveyt Türk Mobil’e giriş yaparak mobil bankacılığın size sağladığı tüm hizmetlerden faydalanabilirsiniz.

  • Başvurumu yaptım, banka kartım bana ne zaman ulaşır?

Başvurunuzun ardından 3 gün içerisinde banka kartınız basılarak adresinize ulaşmak üzere kuryeye teslim edilir.

  • Hesap açılışı gerçekleştirdikten sonra şahıs firmam için kredi kartına başvurabilir miyim?

Evet, Kuveyt Türk Mobil içerisinden ilgili ürünlere başvurabilirsiniz.