İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Kuveyt Türk Mobil’den Nasıl Hesap Açılır?

Çok yakında Kuveyt Türk Mobil’i indirerek şubeye gitmeden dilediğiniz her yerden görüntülü görüşme ile hesap açabilirsiniz.

Kimler Görüntülü Görüşme ile Anında Hesap Açabilir?

  • Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı
  • 18 yaşını doldurmuş
  • Türkiye’de ikamet eden
  • Çipli kimlik kartına sahip herkes Kuveyt Türk Mobil'i indirip aşağıdaki adımları tamamlayarak hemen müşteri olabilir.

Kuveyt Türk Mobil ile Nasıl Anında Müşteri Olunur?

  1. Kuveyt Türk Mobil ana ekrandaki Müşteri Ol butonuna tıklayın.
  2. Başvuru formunu doldurun.
  3. Uygulamanın yönlendirmelerini takip ederek çipli kimlik kartınızın arka yüzünü kameraya okutun
  4. Telefonunuzun arka üst kısmını kimliğinize yaklaştırarak  NFC ile bilgilerin okunmasını sağlayın. (Telefonunuzun NFC özelliği kapalı ise başvuruya başlamadan önce açmanız gerekmektedir. )
  5. Yönlendirmeleri takip ederek yüzünüzü kameraya gösterin.
  6. Sonra görüntülü görüşmeye bağlanarak müşteri temsilcimiz ile görüşün.
  7. Görüntülü görüşmeden sonra ekrandaki sözleşmeleri onaylayın ve hesap açılışını tamamlayın.  
  8. Hesap açılışınız tamamlandıktan sonra tarafınıza ileteceğimiz SMS’de belirtilen Geçici Şifre’yi kullanarak Kuveyt Türk Mobil’e giriş yapabilirsiniz.

Müşteri Ol 

Kuveyt Türk Mobil
görüntü görüşmeyle hemen
müşterimiz olun.

Sıkça Sorulan Sorular

Hangi kimlikle hesap açılabilir?

Görüntülü görüşme ile hesap açmak için yeni TC Kimlik kartına (çipli) sahip olmanız gerekmektedir.

Hangi telefon modelleri ile başvuru yapabilirim?

NFC özelliği olan tüm akıllı telefonlar ile başvuru yapabilirsiniz. Android telefonlarla beraber IOS 13 ve üzeri işletim sistemine sahip telefonlarla başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.  (Iphone 6, Iphone 6+, Iphone 6S, Iphone 6S+, Iphone SE hariçtir.)

Hangi saatler arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirim?

Her gün saat 09:00-23:00 arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirsiniz.

Görüntülü görüşme esnasında bağlantım kesildi, ne olacak?

Tekrar Kuveyt Türk Mobil’deki Müşteri Ol butonuna basarak kimlik doğrulama adımından başvurunuza devam edebilirsiniz.

Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme esnasında bulunduğum ortam nasıl olmalı?

Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme sırasında bulunduğunuz ortamın aydınlık, kimliğinizin ve yüzünüzün net bir şekilde görüntülenebilir olması gerekmektedir.

Sistem kimliğimi okumadı neden?

Telefonunuzun NFC ayarlarını kontrol ederek tekrar deneyebilirsiniz.

Kuveyt Türk Mobil’den müşteri olunca şubeden hizmet alabilecek miyim?

Görüntülü görüşme ile başvuru yaparken seçeceğiniz şubeden veya herhangi bir Kuveyt Türk şubesinden hizmet alabilirsiniz.

Başvurumu yaptım, sonra ne yapmam gerekir?

Başvurunuzun ardından size gönderilecek geçici şifreyle 36 saat içinde Kuveyt Türk Mobil’e giriş yaparak mobil bankacılığın size sağladığı tüm hizmetlerden faydalanabilirsiniz.

Başvurumu yaptım, banka kartım bana ne zaman ulaşır?

Başvurunuzun ardından 3 gün içerisinde banka kartınız basılarak adresinize ulaşmak üzere kuryeye teslim edilir.