Hangi kimlikle hesap açılabilir?
Mobilden hesap açmak için yeni TC Kimlik kartına (çipli) sahip olmanız gerekmektedir.
Hangi telefon modelleri ile başvuru yapabilirim?
Tüm akıllı telefonlar ile başvuru yapabilirsiniz. NFC özelliği olmayan ya da çalışmayan telefon modellerinde, hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bir bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.
Hangi saatler arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirim?
Her gün saat 08:00-23:00 arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirsiniz.
Görüntülü görüşme esnasında bağlantım kesildi, ne olacak?
Tekrar Kuveyt Türk Mobil’deki Müşteri Ol butonuna basarak kimlik doğrulama adımından başvurunuza devam edebilirsiniz.
Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme esnasında bulunduğum ortam nasıl olmalı?
Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme sırasında bulunduğunuz ortamın aydınlık, kimliğinizin ve yüzünüzün net bir şekilde görüntülenebilir olması gerekmektedir.
Sistem kimliğimi okumadı, neden?
Telefonunuzun NFC ayarlarını kontrol ederek tekrar deneyebilirsiniz veya NFC okutmadan hesap açılış sürecini gerçekleştirip hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bir bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.
Kuveyt Türk Mobil’den müşteri olunca şubeden hizmet alabilecek miyim?
Mobilden başvuru yaparken seçeceğiniz şubeden veya herhangi bir Kuveyt Türk şubesinden hizmet alabilirsiniz.
Başvurumu yaptım, sonra ne yapmam gerekir?
Başvurunuzun ardından size gönderilecek geçici şifreyle 36 saat içinde Kuveyt Türk Mobil’e giriş yaparak mobil bankacılığın size sağladığı tüm hizmetlerden faydalanabilirsiniz.
Başvurumu yaptım, banka kartım bana ne zaman ulaşır?
Başvurunuzun ardından 3 gün içerisinde banka kartınız basılarak adresinize ulaşmak üzere kuryeye teslim edilir.