İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git

Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi İşlemlerindeki Değişiklikler Hakkında Bilgilendirme

Değerli Müşterimiz,
 
Bankacılık işlemlerinizin aksamaması için bazı hatırlatmalarda bulunmak ve sizi bilgilendirmek istiyoruz.
444 0 123 / 0850 251 0 123’ü arayarak ulaştığınız Müşteri İletişim Merkezi hizmetlerimizde bazı değişiklikler yapılacaktır.
 
Bu değişiklikler:
  • İşlemlerinizin gerçekleştirilebilmesi için "Tek Şifre" (Kuveyt Türk Mobil, İnternet Şubesi ve Müşteri İletişim Merkezi’nde kullanılan şifre) veyaKart Bilgileri” (kartın numarası ve şifresi) ile devam edilebilecektir.
  • Kuveyt Türk Mobil kullanıyorsanız işlemleriniz sırasında Tek şifrenizi veya kart şifrenizin yanı sıra cep telefonunuza gönderilen Mobil onay kodunun da girilmesi zorunlu olacaktır.
  • Kuveyt Türk Mobil kullanmıyorsanız onay kodu Bankamız sisteminde kayıtlı olan cep telefonu numaranıza SMS ile gönderilecektir.
  • Bu bilgiler kullanılmadan yapılacak görüşmelerde sadece kayıp/çalıntı kart, şüpheli işlem bildirimleri, ürünlerimiz ve uygulamalarımız hakkında genel bilgi alabilirsiniz.

İşlemlerinizin daha hızlı sonuçlanması ve aksamaması için;
  • Tek şifrenizi mobil veya internet şube giriş sayfası şifremi unuttum / anında şifre adımından veya 444 0 123’ü arayarak oluşturabilirsiniz.
  • Kart şifrenizi Kuveyt Türk Mobil’den veya 444 0 123’ü arayarak oluşturabilirsiniz.
  • Kartınız bulunmuyorsa Kuveyt Türk Mobil’den veya en yakın Kuveyt Türk şubesine giderek başvurabilirsiniz.