İçeriğe Git İçeriğe Git Alt Bölüme Git
Şahıs şirketinizde harcamalarınızı, ödemelerinizi bir arada tutmak ve şirketinize katkı sağlayacak pos, çek, senet gibi ürünlerden faydalanmak için şirketinize özel bir banka hesabı açmak şimdi çok kolay!
Kuveyt Türk’ün şahıs şirketinize özel sunduğu kolaylıklarla dolu, masrafsız dünyasına şirketinizi dakikalar içerisinde taşıyabilirsiniz.
Kuveyt Türk Mobil’i indirip, Müşteri Ol ve İşim İçin seçeneklerini tıkladıktan sonra şahıs firmanız hakkında istenen bilgileri girerek şirketiniz için dakikalar içerisinde hesabınızı açabilirsiniz.
Ayrıca Kuveyt Türk Mobil üzerinden Cebim Pos, Tüzel Kartlar gibi işinize özel ürünlerimize şubeye gitmeden kolaylıkla başvurabilirsiniz.

Nasıl Müşterimiz Olabilirsiniz?

Kuveyt Türk Mobil’i indirin ve Müşteri Ol butonuna tıklayın.
Başvuru formunu doldurun.
Uygulamanın yönlendirmelerini takip ederek, çipli kimlik kartının arka yüzünü kameraya okutun.
Kimlik kartınızı telefonun arka üst kısmına yaklaştırarak NFC ile bilgilerin okunmasını sağlayın. (Telefonun NFC özelliği kapalı ise başvuruya başlamadan önce açmanız gerekmektedir.)
Ekranda gösterildiği gibi yüzünüzü kameraya gösterin.
Görüntülü görüşmeyi başlatın müşteri temsilcimizle görüşün.
Kuveyt Türklü olmak için başvurunuzu tamamladınız. Kuveyt Türk Mobil’den göndereceğimiz geçici şifreyle giriş yaparak Kuveyt Türk'ün avantajlı dünyasına adım atabilirsiniz.
 

Sıkça Sorulan Sorular

  • Hangi firmalar görüntülü görüşme ile hesap açabilir?

Şahıs firmaları ve çiftçiler görüntülü görüşmeyle hesap açabilirler.
  • İşim için hesap açarken hangi belgeler gerekli?


Şahıs firması sahibiyseniz:

- Kimlik,
- Vergi levhası,
- Oda kayıt belgesi veya kurum sicil belgesi gereklidir.
           
Çiftçiyseniz:

- Kimlik
- ÇKS belgesi gereklidir. ÇKS belgesi olmadan çiftçi hesabı açılamamaktadır.
  • Hangi kimlikle hesap açılabilir?

Görüntülü görüşme ile hesap açmak için yeni TC Kimlik Kartı'na (çipli) sahip olmanız gerekmektedir.

  • Hangi telefon modelleri ile başvuru yapabilirim?

NFC özelliği olan tüm akıllı telefonlar ile başvuru yapabilirsiniz. NFC özelliği olmayan ya da çalışmayan telefon modellerinde, hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen      Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bir bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.

  • Hangi saatler arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirim?

Her gün saat 08:00-23:00 arası görüntülü görüşme ile başvuru yapabilirsiniz.

  • Görüntülü görüşme esnasında bağlantım kesildi, ne olacak?

Tekrar Kuveyt Türk Mobil’deki Müşteri Ol butonuna basarak kimlik doğrulama adımından başvurunuza devam edebilirsiniz.

  • Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme esnasında bulunduğum ortam nasıl olmalı?

Kimlik doğrulama ve görüntülü görüşme sırasında bulunduğunuz ortamın aydınlık, kimliğinizin ve yüzünüzün net bir şekilde görüntülenebilir olması gerekmektedir.

  • Sistem kimliğimi okumadı, neden?

Telefonunuzun NFC ayarlarını kontrol ederek tekrar deneyebilirsiniz veya NFC okutmadan hesap açılış sürecini gerçekleştirip hesap açılışından sonra size SMS olarak gönderilen Kuveyt Türk hesabınıza ait IBAN’a başka bir bankadaki şahsi hesabınızdan dilediğiniz tutarda para transferi yaparak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.

  • Kuveyt Türk Mobil’den müşteri olunca şubeden hizmet alabilecek miyim?

Görüntülü görüşme ile başvuru yaparken seçeceğiniz şubeden veya herhangi bir Kuveyt Türk şubesinden hizmet alabilirsiniz.

  • Başvurumu yaptım, sonra ne yapmam gerekir?

Başvurunuzun ardından size gönderilecek geçici şifreyle 36 saat içinde Kuveyt Türk Mobil’e giriş yaparak mobil bankacılığın size sağladığı tüm hizmetlerden faydalanabilirsiniz.

  • Başvurumu yaptım, banka kartım bana ne zaman ulaşır?

Başvurunuzun ardından 3 gün içerisinde banka kartınız basılarak adresinize ulaşmak üzere kuryeye teslim edilir.

  • Hesap açılışı gerçekleştirdikten sonra şahıs firmam için kredi kartına başvurabilir miyim?

Evet, Kuveyt Türk Mobil içerisinden ilgili ürünlere başvurabilirsiniz.