Müşteri Memnuniyeti

Müşteri Memnuniyeti Merkezimiz müşterilerimizden gelen görüş, öneri ve şikayetleri almaktadır. Yapmış olduğunuz bildirimler bizim için her zaman çok değerlidir. Paylaştığınız her bildiriminiz bankamız tarafından hassasiyetle değerlendirilerek en geç 5 iş günü içerisinde tarafınıza bilgi verilecektir. Zamanınızı bize ayırarak, görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

MÜŞTERİ MEMNUN, BİZ MEMNUN

444 3 123 / 0850 251 3 123

Müşteri Memnuniyeti Merkezi Faks: 0262 723 49 99

Çağrı Merkezi: 444 0 123 / 0850 251 0 123

E-Posta: musterimemnuniyeti@kuveytturk.com.tr

Google Play: musterimemnuniyeti@kuveytturk.com.tr

Senin Bankan: seninbankan@kuveytturk.com.tr

Özel Bankacılık: ktobiletisimformu@kuveytturk.com.tr

Mobil Şube: mobilsubesi@kuveytturk.com.tr

İnternet Sitesi - Bize Ulaşın ( http://www.kuveytturk.com.tr/pages/bize_yazin.aspx)

İnternet Şube (İletişim Menüsü-Bize Yazın bölümü)

Sosyal Medya üzerinden talep, öneri ve şikayetlerinizi ise TwitterFacebook ve Şikayet Var iletebilirsiniz.

Yazışma Adresi: Büyükdere Cad. No: 129/1 34394 Esentepe / İSTANBUL

Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti bilgi bröşürü için tıklayınız..

Türkiye Katılım Bankaları Birliği Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti şikayet formu için tıklayınız.

Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.

Borsa işlemleri dışındaki sermaye piyasası faaliyetlerinden doğan uyuşmazlıkların çözümü için Birlik bünyesindeki Müşteri Uyuşmazlıkları Hakem Heyetine aşağıdaki linkten başvurabilirsiniz.

Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği Hakem Heyeti tıklayınız.