Müşteri Memnuniyet Politikamız

Kuveyt Türk Katılım Bankası üst yönetimi olarak;

  • Müşterilerimizden gelen tüm şikayetlerin kayıt altına alınacağını,
  • Müşteri segmenti ayrımı yapılmaksızın şikayet ile ilgili aynı gün çözüm sürecinin başlatılacağını,
  • Müşterimiz şikayet konusunda haklı ise şikayetle ilgili iş akış ve süreçlerin iyileştirilmesi için gerekli gözden geçirmelerin yapılacağını,
  • Tüm çalışanlarımızın her zaman ve her durumda şikayet ileten müşterimize karşı nazik davranacağını,
  • Tüm çalışanlarımızın müşterilerimizden aldıkları şikayetleri Müşteri Memnuniyeti Servisi'ne ileteceklerini,
  • En fazla 5 iş günü içinde şikayet bildiriminde bulunan müşterimize şikâyeti konusunda geri bildirimin yapılacağını,
  • Özel durumundan dolayı çözümü 5 iş gününden fazla süren şikayet konularının çözüm süreçlerinin her adımından müşterilerimizin haberdar edileceğini,

Taahhüt ederiz…