Kartınızda tarafınızca veya yetki verdiğiniz bir kişi tarafından yapılmayan işlem bulunuyorsa, ilk yapmanız gereken güvenliğiniz için kartınızı 444 0 123 numaralı çağrı merkezimiz aracılığıyla kapattırmaktır.
Kartınızla yapılan bir işleme itiraz edebilmesi için kart kuruluşlarının belirlediği süreler içerisinde başvuruda bulunulması gerekmektedir. İtirazınızı mümkün olan en kısa süre içerisinde tarafımıza iletmeniz gerekmektedir.
Tarafımıza göndereceğiniz Kart Harcama İtiraz Formu’nda imzanız bulunmalıdır.
İtiraz edilen işlem(ler) Ek kart ile yapılmışsa Harcama İtiraz Formunda belirtilen alana ek kart numarası yazılmalı ve form ek kart sahibi tarafından imzalanmalıdır.
Kart Harcama İtiraz Formu’nda birden fazla itiraz sebebi seçilmemelidir.
Seçtiğiniz itiraz sebebinde sizden istenen destekleyici bilgi/belgeleri eklemeniz gerekmektedir.
İtiraz edilen tüm işlemler “İşyeri Adı”, “İşlem tutarı”, “İşlem tarihi” her biri ayrı bir satırda belirtilerek yazılmalıdır.
Tarafımıza göndereceğiniz Kart Harcama İtiraz Formu muhatap bankalara iletileceği için eksiksiz ve okunaklı olmasına dikkat ediniz.