Kaliteli Hizmet Göstergelerimiz

EN 15838:2009 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Sertifikası

Çağrı Merkezimizin “Müşteri İletişim Merkezleri Yönetim” standardına uygun bir kalite yönetim sistemi kurduğu, uluslararası değerlendirme ve sertifika kuruluşu Kiwa Meyer tarafından yapılan denetim ve değerlendirmeler sonucunda EN 15838:2009 “Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Sertifikası” almamız ile tescillenmiştir.

Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi Sertifikası

Kalite Ligi

Çağrı Merkezimiz, Telephone Doctor™ tarafından bağımsız olarak organize edilen ve çeşitli sektörlerden yaklaşık kırk çağrı merkezinin katıldığı “Kalite Ligi”ndeki başarısını, 2012 yılında üçüncü olarak ve 2013 yılında ikinci sıraya yükselerek göstermiştir.

Rakip Müşteri Analizi

“Rakip Müşteri Analizi” bağımsız bir kuruluş tarafından Kuveyt Türk Çağrı Merkezi ile belirlenmiş rakip banka çağrı merkezlerine gizli olarak yapılan aramaların değerlendirilmesidir. 2013 ve 2014 yıllarında yapılan bu çalışmada Çağrı Merkezimiz rakip çağrı merkezlerine oranla daha yüksek not alarak kalitesini kanıtlamıştır.

Rakip Müşteri Analizi