4.5G Sim Kart Değişikliği Yapan Müşterilerimizin Dikkatine

GSM operatörlerinin 1 Nisan 2016'dan itibaren vereceği 4.5G hizmeti için SIM kartlarını değiştiren müşterilerimiz, yasal düzenlemeler nedeniyle SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifrelerini alamayabilirler.

İnternet Şube veya Mobil Şube’ye girerken SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifrenin gelmemesi durumunda; Kuveyt Türk Çağrı Merkezi 444 0 123’ü aradıktan sonra 1 >> 3 >> 3 tuşlayarak, şubenize giderek ya da İnternet Şubesi üzerinden yeni SIM kartınızdaki blokeyi kaldırabilirsiniz. Çağrı Merkezi'nden ATM kart şifresi olmayanlar SIM kart blokesini kaldıramamakta olup, bu müşterilerimizin şubeleriyle görüşmeleri gerekmektedir.

Belirtilen iletişim kanalları haricinde; e-posta, SMS ya da telefon ile sizden bilgi isteyen kişilere güvenmeyiniz.

Sim Kart Blokenizi İnternet Şube üzerinden kaldırmak için tıklayınız.